וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול באור יהודה: פצוע קשה בפיצוץ רכב, אשתו ובנותיו נפצעו קל

15.5.2016 / 9:11

צוותי מד"א פינו את הפצוע, עבריין המוכר למשטרה מתחום השוק האפור, לבית החולים שיבא בתל השומר. אשתו ובנותיו, בנות שלוש ושבע, שהו במכונית ונפצעו באורח קל. הפיצוץ אירע שבוע אחרי חיסול שי שירזי, בנו של העבריין ריקו שירזי. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: אבי כהן באמצעות הסמרטפון של וואווי, עריכה: ניר חן

גבר בן 37 נפצע באורח קשה מפיצוץ שאירע הבוקר (ראשון) באור יהודה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה ומטפלים בפצוע שסובל מחבלות בחזה ובגפיים. המשטרה חושדת כי מדובר בניסיון חיסול של עבריין מוכר. אשתו ובנותיו, בנות שלוש ושבע, שהו עמו במכונית ונפצעו באורח קל מהפיצוץ.

הדיווח על הפיצוץ, שאירע ברחוב דוד אלעזר בעיר, התקבל בשעה 7:59 במד"א מרחב ירקון. עם סיום הטיפול בשטח פינה צוות מד"א את הפצועים לבית החולים שיבא בתל השומר. בעקבות הפיצוץ הגיע מפקד מרחב דן, ניצב-משנה שי אזולאי, לזירה וכן חוקרי ימ"ר תל אביב. הפצוע מוכר למשטרה בתחום השוק האפור.

כונן מד"א חובש רפואת חירום אסף שהגיע ראשון לזירת האירוע סיפר כי "על המדרכה סמוך לרכב שכב גבר כבן 37 בהכרה עם חבלה בחזה ופציעות מדממות בגפיים". הוא הוסיף כי הוענק לו "טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר קשה".

עוד בוואלה! NEWS:
"מה לי ולמטענים?": ההסתבכות של ריקו שירזי עם משפחת אבוטבול
סוכל פיגוע פלילי גדול: אופנוע תופת נוטרל בכניסה לאשקלון
8 חודשי מאסר לראש ארגון הפשע בני שלמה בגין סחיטה באיומים

זירת פיצוץ הרכב, אור יהודה. 15 במאי 2016. אבי כהן
"המשטרה לא עושה כלום". זירת הפיצוץ, היום/אבי כהן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכנים באזור סבורים כי הרקע לאירוע הוא חוב כספי של הקורבן לשוק האפור. לטענתם, המשטרה מתקשה להתמודד עם פשעי השוק האפור בעיר. "לוקחים כאן ריבית של 40% בחודש. אנשים מסכנים שלא משלמים, חוטפים מכות, משפילים אותם והמשטרה יודעת אבל היא לא עושה כלום", סיפרה שכנה.

"לפני כמה ימים באו ועקרו לו (לעבריין שנפצע, א"ב) את מצלמות האבטחה כדי שיוכלו לפגוע בו אבל המשטרה לא עשתה כלום. היא יודעת מי פגע בו ובאישה ובילדים. יש לנו משטרה חלשה והאנשים הקטנים חיים בפחד", הוסיפה.

לפני כשבוע נורה למוות שי שירזי, בנו של ריקו שירזי, בכיר בעולם הפשע הישראלי. שירזי נורה בעת שנסע ברכבו עם עבריין נוסף מארגונו של יצחק אברג'יל ברחוב משה סנה, בסמוך לבית העלמין הצבאי שבצפון תל אביב.

(עדכון ראשון: 8:24)

זירת פיצוץ הרכב, אור יהודה. 15 במאי 2016. אבי כהן
זירת הפיצוץ באור יהודה, היום/אבי כהן
זירת פיצוץ הרכב, אור יהודה. תמיר זכריה תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
כלי הרכב שבו אירע הפיצוץ/מד"א, תמיר זכריה תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully