וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דובת הקוטב הקטנה שכבשה את הקהל בהופעה ציבורית ראשונה

אחרי שזכתה לתהילת עולם בנובמבר עם סרטון שתיעד אותה חולמת, ואחרי שעשרות אלפי מעריצים בחרו את שמה, הגיעה הגורה נורה לגודל המתאים כדי להצטרף לשאר דובי הקוטב בגן החיות. המצלמות תיעדו את קפיצתה הראשונה לתוך המים

צילום: ערוץ היוטיוב של גן החיות "קולומבוס" באוהיו

בחודש נובמבר האחרון נולדה דובת קוטב חדשה בגן החיות "קולומבוס" שבעיר פאוול, במדינת אוהיו שבארצות הברית. אמא שלה לא עמדה במשימת הטיפול בה, וצוות גן החיות החליט למקם אותה במתקן שיאפשר לשמור עליה מסביב לשעון ולהבטיח שתשרוד. זאת, מאחר ודובי קוטב מתרבים בקצב מאוד נמוך, וסיכויי ההישרדות של הגורים הם נמוכים ועומדים על 50% גם בטבע וגם בטיפול בני אדם.

הגורה זכתה לתהילת עולם לאחר שפורסם ווידאו שבו ניתן לראות אותה בגיל חמישה שבועות בלבד, טרם פקחה את עיניה, כשהיא חולמת. לפי צוות גן החיות, הקולות שבקעו מפיה תוך כדי שינה הם קולות שמחה.

עוד בוואלה! NEWS:
החיים החדשים של עשרות האריות ששוחררו מקרקסים בדרום אמריקה
הפתעה בגן החיות בפראג: הגורילה "השמנה" ילדה גור קטן
לראשונה זה מאה שנה: עלה מספרם של הטיגריסים בעולם

גורת הדובים חולמת, בגיל חמישה שבועות:

שמה של הדובה הקטנה, נורה, נבחר בהצבעה על ידי יותר מ-88 אלף גולשים מ-115 מדינות ברחבי העולם, שנשבו בקסמיה. צוות גן החיות שמח לראות את ההתלהבות מנורה ברשת. לדברי מנכ"ל גן החיות טום סטאף, "אנחנו מקווים שמי שצפה בנורה ימשיך לעשות זאת לאורך חייה, ויזכור שלכולנו יש תפקיד בהגנה על דובי הקוטב בדורות הבאים".

בחודש שעבר הגיעה נורה סוף סוף לגודל המתאים כדי להצטרף לשאר דובי הקוטב ולנוע בכוחות עצמה ברחבי גן החיות "קולומבוס". אף שגדלה מאוד מאז הפעם הראשונה שהאינטרנט פגש בה, היא עדיין הצליחה להקסים את כל הנוכחים כאשר קיפצה לראשונה על סלע וצללה לה אל תוך המים במרדף אחר כדור. היא חזרה על הריטואל שוב ושוב עם שלל צעצועים, תוך התעלמות מהדגים שסביבה - כי למי אכפת מאוכל כשאפשר לשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גורת דובי הקוטב "נורה" בהופעה פומבית ראשונה בפני מבקרי גן חיות "קולומבוס" באוהיו. ספק 500
נורה, בגיל 12 שבועות/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully