וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ליצן ניסה לעשות תרגיל האבקות על מתנדב מהקהל וזה נגמר רע מאוד

18.5.2016 / 9:54

בן גרנהם הלך עם בנו לקרקס אך ממש לא ציפה שהערב יסתיים כשהוא מחוסר הכרה. הוא התנדב להשתתף בתרגיל עם ליצן מתאבק אבל העניינים יצאו משליטה. "יכולתי למות או לסיים בכיסא גלגלים"

יוטיוב

אב מוולש, בריטניה, שמח שנשאר בחיים לאחר שהשתתף בתרגיל תמים בקרקס ואיבד את הכרתו על מול הקהל ההמום. בן גרנהם, בן 37 ואב לשתי בנות הוא כל כך חסר מזל שהאירוע המצער קרה לו בפעם הראשונה בחייו בה ביקר בקרקס.

בטריק בו השתתף גרנהם, שמזכיר תרגילי האבקות, הוא הונף באוויר על ידי ליצן שאמור להיות מקצוען בתחומו. אולם לאחר שגרנהם לא התרומם מהקרקע היה ברור שהתרגיל השתבש באופן לא צפוי. "ממה שאני זוכר הוא לא הסביר בדיוק מה הוא הולך לעשות", סיפר גרנהם ל"דיילי אקספרס".

תרגיל האבקות של ליצן משתבש. צילום מסך
מוכן לתרגיל שיעיף אותך באוויר?/צילום מסך

בסרטון שצילמה בתו בת ה-22 של גרנהם נראה שהקהל משתתק לחלוטין וילד אחד אף פורץ בבכי. שלושה עובדי קרקס מיהרו לסייע לו. "הם גררו אותי החוצה אבל יכלו לשתק אותי לגמרי", אמר גרנהם. הוא נשלח לבית החולים ממנו יצא כעבור ארבע שעות עם קיבוע לצוואר.

למרבה המזל גרנהם לא סבל מפציעות חמורות אלא רק מחתך קטן בראשו, נפיחות בפניו וכאבי ראש מהדהדים. "יכולתי למות או להיות משותק בכסא גלגלים", הוא מסכם את הביקור הראשון בחייו בקרקס.

עוד באותו נושא

תמונות קשות: תאונת הקרקס המחרידה, שנגמרה בנס

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully