וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב פגשה את מדליקי המשואות בצל פרשת האב נדאף: "גאה בכולם"

9.5.2016 / 12:46

שרת התרבות רגב ויו"ר הכנסת אדלשטיין אירחו את 14 המדליקים, בהם האב גבריאל נדאף, שלפי תחקיר בערוץ 2 נתן טובות הנאה מיניות לצעירים. "נבחרו הטובים ביותר", אמרה רגב

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

הטקס המסורתי בכנסת לכבודם של 14 מדליקי המשואות ביום העצמאות התקיים היום (שני) בהשתתפותם של שרת התרבות מירי רגב ושל יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד). זאת בצל התחקיר שפורסם אתמול בערוץ 2 ולפיו האב גבריאל נדאף, אחד המדליקים, נתן טובות הנאה מיניות לצעירים. השרה חזרה על הגיבוי שנתנה לנדאף, שסירב להתייחס לכך בעצמו. בתחקיר הוצגו עדויות של צעירים, שהעידו על רמיזות מיניות מצדו של האב נדאף, וזאת במסגרת תפקידו כמי שמעודד גיוס נוצרים ערבים לצה"ל.

"השנה, ועדת השרים לטקסים ולסמלים, קיבלה את הצעתי לבחור את נושא הגבורה האזרחית", אמרה השרה. "לתת כדי לעשות טוב בשביל האחר מבלי לקבל תמורה. אני גאה בכל מדליקי המשואות. נבחרו הטובים ביותר שמייצגים את החברה הישראלית". בדברים שאמרה לאחר הטקס הרשמי, הדגישה השרה כי היא "עומדת מאחורי תגובתה" בנוגע לסערת האב נדאף וסירבה להתייחס לנושא מעבר לכך.

טקס הדלקת המשואות יעמוד השנה בסימן "גבורה אזרחית" ויכלול בין היתר את רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון, והרצל ביטון, נהג חברת דן שנאבק במחבל שביצע פיגוע בקו 40 במהלך גל הטרור האחרון.

עוד בוואלה! NEWS
בניגוד לעמדת הפרקליטות: עונשו של שלומי לחיאני קוצר בשליש
"חנק למוות עם חולצה": "הרוצח הסדרתי" הואשם בשני מקרי רצח בלבד
בשורה למשפחות: זכויות שוות לילדים שנולדו בהפריה לאחר מות הוריהם

מדליקי המשואות ביום העצמאות עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שרת התרבות והספורט מירי רגב. מבואת יו"ר הכנסת 9 במאי 2016. נועם מושקוביץ
מדליקי המשואות יחד עם השרה רגב ויו"ר הכנסת אדלשטיין, שבשורה הראושנה, הבוקר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully