וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן נגד סגנו בצוק איתן: "מתבייש במי שמנסה להוציא דיבה"

9.5.2016 / 0:33

מפקד פיקוד הדרום בזמן הלחימה תקף את יום טוב סמיה, שטען כי לישראל אין אסטרטגיה וכי "פסטיבל הצל"שים הוא שערורייה". לדבריו, סמיה "בוחר שלא לדייק בעובדות", וכינה את דבריו "שטות"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: אוהד פיטר

"כל מי שהיה שותף בפיקוד על המבצע זומן לכל התחקירים. ומי שטוען היום מעל גלי האתר שלא זומן - בוחר שלא לדייק בעובדות משיקוליו הוא", כך תקף אתמול (ראשון) מפקד פיקוד הדרום בזמן מבצע "צוק איתן", אלוף סמי תורג'מן, את מי שהיה סגנו, אלוף יום טוב סמיה, בסבב המלחמה בקיץ 2014. זאת, בצל הדלפות הדוח על המבצע.

דברים אלו מגיעים בתגובה לטענה של סמיה, שאמר כי "אין למדינת ישראל אסטרטגיה רצינית, עמוקה וארוכת טווח", ואף הוסיף כי "פסטיבל הצל"שים אחרי צוק איתן הוא שערורייה". לדברי סמיה, אין מנהיגות עם עמוד שגרה שמסוגלת לגרום לצד השני להבין שיש לנו אסטרטגיה. כל עם ישראל רואה שאין תכניות ארוכות טווח, הכול לפי אורך הקדנציה של הממשלה או השר".

לקריאה נוספת:
קצין שהטריד מינית זוכה לקידום: "אלשיך מצפצף על כולם"
תיעוד: הנשק החדש בהפגנות החרדים נגד גיוס לצה"ל
אישום נגד ואנונו: דיבר עם אזרחים זרים, לא עדכן על מעבר דירה

אלוף פיקוד הדרום סמי תורג'מן בתדרוך לעיתונאים בעקבות חשיפת מנהרה ברצועת עזה, 21 במרץ 2014. דייב בוימוביץ'
"מתבייש במי שרוצה להוציא דיבה רעה". תורג'מן/דייב בוימוביץ'

תורג'מן אמר על כך: "היום בדברי שטות נעשה ניסיון להכתים את הצל"ש, יומיים לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל. מכאן אני מבקש לשלוח חיבוק חם למשפחות השכולות ולפצועים שעדיין נושאים על גופם את צלקות הקרב. גאה בכם, ובהם, ובוש באלו הקמים להוציא דיבתם רעה".

לדברי תורג'מן, "בימים האחרונים עלו לכותרות סוגיות מטיוטת דוח מבקר המדינה על מבצע צוק איתן והטיפול במנהרות. לא אתייחס להדלפות מטיוטת הדוח ולאמירות של פרשנים מטעם עצמם. כל שאבקש להביע מעל במה זו הוא את הערכתי והוקרתי לכל הלוחמים והמפקדים בסדיר ובמילואים שנפלה בידי הזכות להובילם במערכה. אותם אלה שחירפו נפשם כדי שנוכל להמשיך ולחיות כאן בשקט ובביטחון, ובעיקר לקבוצת החיילים והמפקדים אשר הוענק להם ציון לשבח על גבורתם".

(עדכון ראשון: 23:33)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פלייר יום טוב  סמייה. מערכת וואלה!
"כל עם ישראל רואה שאין תכניות ארוכות טווח". אלוף/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully