וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מפתיע: "להעלות מסים לעשירים, להגדיל את שכר המינימום"

המועמד המסתמן לראשות המפלגה הרפובליקנית קרא להגדיל מסים על בעלי ההון, אך אמר כי ידון על כך עם הקונגרס לאחר שייבחר לנשיאות ארה"ב. "אני לא יודע איך אפשר לחיות מ-7.25 דולר לשעה", אמר

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

דונלד טראמפ קרא היום (ראשון) להגדיל את המסים המוטלים על בעלי הון, ולהעלות את שכר המינימום. עם זאת, הוסיף כי תכניתו תיבחן במשא ומתן עם הקונגרס לאחר שייבחר לנשיאות ארצות הברית.

"עבור בעלי ההון, אני חושב בכנות שזה (המסים) יעלה ואני באמת חושב שזה צריך לעלות", אמר המועמד המסתמן לראשות המפלגה הרפובליקנית בריאיון לתכנית "פגוש את העיתונות" של רשת NBC. לדבריו, תכניתו הנוכחית, הכוללת הפחתת מסים למעמד הביניים ולאנשי העסקים והעלאתם לעשירים, היא דרישת סף שעשויה להשתנות במסגרת הסכמים עם הקונגרס.

עוד בוואלה! NEWS:
מפוטין באהבה: למה בקרמלין רוצים דווקא את טראמפ בבית הלבן?
אובמה: "חשוב לקחת ברצינות את טראמפ, זה לא ריאליטי"
שלדון אדלסון הודיע על תמיכה בטראמפ: "הוא טוב לישראל"

דונלד טראמפ לאחר הניצחון באינדיאנה. רויטרס, רויטרס
"השכר צריך לעלות". טראמפ/רויטרס, רויטרס

טראמפ הדגיש כי "כשמדובר במשא ומתן, אני פחות דואג מהעשירים מאשר ממעמד הביניים". בהתייחסות לשכר המינימום, קרא: "אני לא יודע איך אפשר לחיות מ-7.25 דולר לשעה". עם זאת, ציין טראמפ כי הוא ישאיר את ההחלטה בעניין למדינות עצמן.

האמירות יוצאות הדופן מצדו של איל ההון האמריקני, שצפוי להיות המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית בסוף השנה, נעדרו כמעט לחלוטין מהמרוץ הרפובליקני, אולם הוזכרו פעמים רבות במרוץ הדמוקרטי. הסנאטור ברני סנדרס תקף את שרת החוץ לשעבר הילרי קלינטון בשל קשריה עם בעלי ההון וחוסר מוכנותה להעלות את המסים לעשירים, והשניים דנו בהעלאת שכר המינימום - קלינטון תמכה בהעלאתו ל-12 דולרים, ואילו סנדרס קרא להעלאת שכר המינימום בארצות הברית כולה ל-15 דולרים.

טראמפ עצמו הדגיש פעמים רבות כי כישוריו כאיש עסקים ממולח ישרתו אותו כנשיא, ולא חשש להתפאר בהונו הרב. אני לא צריך כסף מאף אחד, אני ממש עשיר", אמר בנאום שבו הכריז על הצטרפותו למרוץ לנשיאות, בחודש יוני האחרון. "אני לא עושה את זה כדי להתרברב, אלא כדי להראות שזה סוג החשיבה שהמדינה שלנו צריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully