וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת התלמידים הודיעה: השבתת התיכונים תימשך בשבוע הבא

5.5.2016 / 21:00

לפי הודעת המועצה, החל מיום ראשון הקרוב יפורסמו בכל ערב שמות של חמש רשויות שבהן יושבתו הלימודים. יו"ר מועצת התלמידים: "לא נהסס לנקוט בכל צעד שיידרש כדי לפתור את המצוקות שעליהן אנו מוחים"

עריכה: ניר חן

אחרי הפסקה זמנית של שביתת תלמידי התיכון, שהתקיימה בשלישי וברביעי במחאה על שביתת בוחני הנהיגה והחלטת ארגון המורים שלא לקיים פעילויות חוץ בית ספריות, החליטו היום (חמישי) חברי מועצת התלמידים הארצית על המשך עיצומיהם החל מיום ראשון הקרוב. לפי הודעת המועצה, בכל ערב בשבוע הבא יפרסמו התלמידים את שמות הרשויות שבהן תתקיים שביתה למחרת.

"על מנת שלא לפגוע בתלמידי ישראל ובסדר התקין של תכנית הלימודים, החלטנו להשבית בכל פעם חמש רשויות שונות ובכך למנוע מצב שבו תלמידים יעדרו ימים רבים מבתי הספר", אמר יו"ר מועצת התלמידים הארצית, אליאב בטיטו. "צעד זה נובע מתוך אחריות עמוקה למערכת החינוך וכדי לא לפגוע בבחינות המתכונות והבגרויות אשר מתקיימות כסדרן.

בטיטו ציין כי המועצה תמשיך לפעול כדי להביא לחידוש פעילויות החוץ ובחינות הנהיגה. "כפי שהודענו כבר בעבר, אנו נחושים בדעתנו ולא נהסס לנקוט בכל צעד שיידרש על מנת להפעיל לחץ על הגורמים השונים, להחזיר את הנוער למרכז השיח הציבורי ולפתור את המצוקות שעליהן אנו מוחים".

עוד כתבות בנושא:
אחרי יומיים: מועצת התלמידים הודיעה על סיום השביתה בתיכונים
תלמידי התיכונים משביתים את הלימודים: "לא ירמסו את זכויותינו"
מנהיג שביתת התלמידים: "יו"ר ארגון המורים מתנהג כאילו מייצג בריונים"

תלמידים מוחים על ביטול הטיולים, בי"ס דרור מועצה אזורית לב השרון. 11 באפריל 2016. סער להיס, מערכת וואלה! NEWS
תלמידים מוחים על ביטול הטיולים בשרון, אפריל האחרון/מערכת וואלה! NEWS, סער להיס

בטיטו בירך על פניית משרד התחבורה לבית הדין לעבודה בעניין שביתת בוחני הנהיגה. כמו כן, הוא יצא נגד יו"ר ארגון המורים רן ארז, בשל אי-הסכמתו להתייחס לשביתת התלמידים. "בימים האחרונים רן ארז טען פעם אחר פעם כי אינו נוהג להגיב לתלמידי ישראל מחוץ לכותלי בית הספר", אמר בטיטו והוסיף: "לאור כך, אנו קוראים למר ארז להיפגש עמנו בכל כיתה אשר ייבחר ויראה לנכון, אולי שם סוף סוף נזכה לראותו מתעמת עם הטענות".

"צר לנו שבמקום להציג את טענותיו מר ארז מתגונן מאחורי סוללת עורכי דין ויועצים פוליטיים", הוסיף בטיטו. "ברור לנו כי מאבק ארגון המורים הינו מאבק אישי של יו"ר הארגון אשר מנסה בכל דרך אפשרית להגדיל את כוחו הפוליטי. אסור לנו לזלזל בחשיבות הטיולים והמסעות, פעילות חוץ בית-ספרית היא לא צ'ופר שניתן להקל בו ראש, זהו החינוך שלנו, תלמידי ישראל. אנו נלחמים על עתידנו שבו רן ארז מנסה לחבל. צר לנו על מורי ישראל שזהו האיש אשר אמור לייצגם מול מקבלי ההחלטות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אליאב בטיטו יו"ר מועצת התלמידים הארצית. פייסבוק, צילום מסך
"רן ארז מנסה לחבל בעתידנו". בטיטו/צילום מסך, פייסבוק

יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס ופורום ועדי ההורים היישוביים הודיעו על תמיכה בצעדי התלמידים, והראשון אף פנה היום לשר התחבורה ישראל כץ בבקשה לקיים פגישת הידברות בין ועד בוחני הנהיגה והתלמידים.

ביבס אמר היום כי "התלמידים אינם צריכים להיות בני ערובה של אינטרסים וסכסוכים פוליטיים ואני קורא למשרד החינוך לשבת עם ארגון המורים ולפתור את הבעיה כפי שעשה זאת לאחרונה מול הסתדרות המורים. כמו כן, אני קורא למשרד התחבורה להשיב לאלתר את בוחני הנהיגה לפעילות סדירה על מנת למנוע את השביתה. דווקא בימים בהם התלמידים מצויים בתקופת בגרויות והכנה לגיוס הם אינם צריכים להיפגע משביתה שכזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully