וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממתינה לתוצאות: האמא נרצחה או מתה באופן טבעי?

5.5.2016 / 14:54

מעצרה של הבת החשודה ברצח אמה בדירתן בת"א בשבוע שעבר, הוארך בשבוע. במשטרה סבורים שגורם המוות הוא אלימות מצד הבת, אך מחכים לממצאי נתיחת הגופה שתשפוך אור על האירועים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אוהד פיטר

מעצרה של הבת החשודה ברצח אמה בדירתן שבתל אביב בשבוע שעבר, הוארך היום (חמישי) בפעם השנייה בשבוע. חוקרי צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח במשטרה חושדים כי הבת חנקה את אמה וגרמה למותה. עם זאת, הם עדיין ממתינים לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות שבוצעה בגופת האם כדי לאמת את סיבת המוות, לנוכח שאלות ההגנה על מצבה הרפואי של האם בטרם האירוע.

החשד של חוקרי המשטרה הוא שפרצה מריבה בין הבת והאם, המתגוררות יחד בבניין דירות ברחוב הרצל בתל אביב, ובמסגרתה חנקה הבת את אמה. כשהגיעו כוחות המשטרה ומד"א לזירה הם מצאו את האם מוטלת מחוסרת הכרה במקלחת, ללא סימני אלימות על גופה. החשודה ניסתה לקפוץ מחלון הקומה השנייה, נפצעה ונעצרה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הבת הודתה ושחזרה: "חנקתי את אימא במקלחת - וקפצתי מהחלון"
שכני הבת שחנקה את אמה למוות: "היה ברור שמשהו כזה יקרה"
החשד: הרגה את אמה - וקפצה מחלון הבית בתל אביב כשהגיעו שוטרים

הדירה ברחוב הרצל בתל אביב שבה על פי החשד הרגה בת 47 את אמה בת ה-67. 29 באפריל 2016.. ניב אהרונסון
מחוות דעת ראשונית עולה כי החשודה נמצאת במצב פסיכוטי. הבניין שבו התגוררו הבת והאם/ניב אהרונסון

מאז נעצרה הבת היא מוחזקת בתנאי מעצר במרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל שבבת ים. אף שכמה שעות אחרי הרצח הודתה הבת כי חנקה את אמה, ואף שחזרה מול חוקרי המשטרה את המעשה, במהלך הדיון העלו פרקליטיה תהיות באשר למצב הרפואי של האם בטרם האירוע. "האם נכון שלמשטרה יש מידע רפואי על המנוחה - הייתה במשקל גבוה, סבלה מלחץ דם, סכרת, וורטיגו?", שאלו הסנגורים את חוקרי המשטרה. החוקר, רועי בדר, סירב להשיב.

"מלכתחילה עולים וצפים סימני שאלה מאוד גדולים, אם מדובר פה בכלל ברצח", אמר היום עו"ד מנחם רובינשטיין, המייצג את הבת בתום הדיון בבית משפט השלום שבתל אביב, "ככל שאנחנו יודעים וחושבים, מותה של המנוחה לא נגרם כתוצאה מאלימות הבת. המנוחה סבלה ממחלות קשות מאוד, ובהן לחץ דם גבוה ואובדן יציבות".

השופטת, רונית פוזנסקי כץ, קבעה בהחלטתה להאריך פעם נוספת את המעצר של הבת עד יום חמישי הבא. לדבריה, חוות דעת פסיכיאטרית ראשונית מעלה כי החשודה נמצאת במצב פסיכוטי. היא הוסיפה כי יש לחכות לתוצאות הנתיחה, הצפויות לספק תשובות באשר לסיבת המוות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully