וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ה"רוצח הסדרתי" פיודור בייז'נרי יואשם בשני מעשי רצח בלבד

5.5.2016 / 11:29

הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד באונס וברצח, אך אף שיוחסו לו בתחילה ארבעה מעשי רצח, כפי הנראה אין די ראיות לקשור אותו לשתיים מהגופות. הוא יואשם ברצח עיוורת בשנות ה-50 לחייה בחיפה וצעירה שככל הנראה עסקה בזנות באשדוד. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ניר חן

המשטרה צפויה להגיש כתב אישום נגד פיודור בייז'נרי, שהוגדר רוצח הסדרתי, רק על שני מעשי רצח באשדוד ובחיפה – אך לא על המקרים האחרים שיוחסו לו. המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע, וממנה עולה כי היחידות החוקרות את הפרשה לא הצליחו לאסוף די ראיות כדי לקשור את בייז'נרי לשתיים מהגופות – אחת בחיפה ואחת בתל אביב.

בפתח הדיון היום בבית משפט השלום בחיפה אמר פרקליטו מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד ליאוניד פרוחובניק כי הוא מוסיף לדחות את הטענות נגדו. "הוא עומד על כך שלא עשה שום עבירה ממה שמיוחס לו. נלמד את החומר ונתמודד", אמר עו"ד פרוחובניק. גרושתו של בייז'נרי, נדיה, שבה ודחתה את החשדות נגדו. "הייתי איתו שש שנים, אני לא מאמינה שרצח". מעצרו הוארך היום בחמישה ימים נוספים.

עוד על פרשת הרוצח הסדרתי:
ביקורת במשטרה: למה שלושה צוותים מטפלים בחקירת הרוצח הסדרתי?
הצתה בזירת הרצח: קרובי האמנית מקווים לפתור את תעלומת מותה
ריבוי זירות והתערבות היועמ"ש: החקירה המסועפת של הרוצח הסדרתי

פיודור בייז'נרי, בית משפט השלום חיפה. 2 במאי 2016. שלומי גבאי
"לא עשיתי כלום". בייז'נרי בבית המשפט/שלומי גבאי

בשלב זה נראה כי בייזנ'רי יואשם ברצח שתי נשים – אישה עיוורת בשנות ה-50 לחייה, שנרצחה ביולי 2013. על פי החשד, בייז'נרי אנס ורצח את האישה ולאחר מכן הצית את דירתה שבחיפה. החשד כי לא מדובר בשריפה שנגרמה מקצר חשמלי עלתה לאחר שכלב הנחייה שלה ננעל מחוץ לדירה בזמן שזו עלתה באש. בייז'רי צפוי להיות מואשם גם ברצח של צעירה שככל הנראה עסקה בזנות, וגופתה נמצאה בדירה באשדוד במרץ האחרון. ימים ספורים לאחר מציאת הגופה נעצר בייז'נרי, לאחר שבזירה נמצאו ראיות שקשרו אותו למעשה הרצח.

לעומת זאת, במשטרה לא הצליחו לקשור בשלב זה את בייז'רי לשתי גופות נוספות שנמצאו והוא נחשד ברצח. עד להגשת הצהרת התובע הוארך מעצרו של בייז'נרי, בן 26 ואב לשניים מחיפה, כבר שבע פעמים. הוא נעצר לפני קרוב לחודשיים בחשד שרצח את הצעירה באשדוד, אך החקירה נגדו הסתעפה והתפתחה לבדיקת שלושה מעשי רצח נוספים. בדיון בהארכת מעצרו השבוע עלה כי הוא הודה בחלק מהמעשים בפני מדובב. עם זאת, בהמשך הוא הכחיש כי הודה ואמר: "לא עשיתי כלום. לא עשיתי מה שאומרים עליי. אני מתגעגע למשפחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully