וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקר במשטרה הורשע במעשה מגונה בנערה בת 16 בנצרת עילית

4.5.2016 / 23:50

בית משפט השלום בנצרת קבע כי השוטר ג'וני גאנם הכניס ידו לחולצת נערה, שנחקרה בתחנה בחשד לגניבה. "אין ספק כי הנאשם ניצל את סמכותו", קבעה השופטת, שדחתה את טענותיו של השוטר לעלילת שווא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקרה אירע בעת חקירת הנערה. תחנת נצרת עילית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בנצרת הרשיע היום (רביעי) את השוטר ג'וני גאנם, חוקר בתחנת נצרת עילית, בגין מעשה מגונה בנערה בת 16 בעת חקירתה במשטרה, ושימוש לרעה בכוח המשרה. על פי כתב האישום, גאנם הכניס את ידו לתוך חולצתה של הנערה, שנחשדה בגניבה מחנות ומישש את חזה. "אין ספק כי הנאשם ניצל את נגישותו ואת סמכותו על המתלוננת לשם ביצוע המעשה, וכי מדובר בניצול לרעה של כוח משרתו", קבעה השופטת.

כתב האישום מספק פרטים על המקרה, שאירע בדצמבר 2014, ובו הובלה הנערה לתחנת המשטרה לאחר שנחשדה בגניבת ערכת היריון מחנות "ניו פארם" בקניון בנצרת, בשל חששה כי נכנסה להיריון ומפאת מצוקה כלכלית שלא אפשרה לה לקנות את הערכה. היא נתפסה והודתה בגניבה, הן בפני הקב"ט של הקניון והן בפני השוטרים שהגיעו למקום, ובהמשך התלוותה לשוטרים לתחנת נצרת עילית.

עם הגיעה לתחנה, כך לפי כתב האישום, פגש בה גאנם והכניסה לחדרו לשם גביית עדותה. לאחר שהנערה הודתה במיוחס לה והסתיים שלב גביית העדות, הוא הורה לה להיכנס לחדר פנימי בטענה כי יש לצלם אותה לצרכי התיק המשטרתי. השניים נכנסו לחדר, שם סגר את החלונות והווילונות והורה לבת ה-16 להוריד את הז'קט שלבשה. לאחר שעשתה כדבריו, הוא משך את חולצתה כלפי מטה, הכניס את ידו לתוך חולצתה, אחז בשדה הימני מתחת לחזייה, מישש אותו והוציאו חלקית מחוץ לחזייה.

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר איומי חמאס: צה"ל הכריז על גזרת נחל עוז שטח צבאי סגור
עם גיטרה בלבד, נכדו של הקצין הנאצי מציל את ניצולי השואה בישראל
אל תאמרו "לעולם לא טראמפ": הניצחון שגורם לכולם לאכול את הכובע

לפי כתב האישום, הנערה בתגובה הדפה את גאנם, הפצירה בו לקרוא לשוטרים נוספים, ומיד לאחר מכן התלוננה בפני שוטרים אחרים בתחנה על כך שהוא ביצע בה מעשה מגונה. במהלך המשפט טען גאנם כי הנערה המציאה את המקרה כדי להימנע ממעורבות רשויות הרווחה והוריה בתיק נגדה. עם זאת, השופטת לילי יונג-גפר קיבלה את גרסתה המלאה של הנערה ודחתה את טענותיו.

"נושא הדיווח לרווחה ולהוריה של המתלוננת אוזכר למן הרגע הראשון וכן בחקירת מח"ש. סבורני כי לו זה החשש המרכזי של המתלוננת הרי שבדיית מעשה מגונה עשויה להוביל לדיווח ועירוב נרחב אף יותר של הרווחה ושל הוריה וזאת לאור הגשת התלונה, ומסירת עדות בבית המשפט על כל המשתמע מכך", טענה יונג-גפר. השופטת אף קבעה כי "קו ההגנה שבו נקט הנאשם אינו הגיוני ולא מתיישב עם השכל הישר. לא קיבלתי את הטענה כי מדובר בעלילת שווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully