וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להרוג, להרוג, להרוג": כך צבא סין מעודד את הדור הצעיר להילחם

בסרטון תעמולה שפרסם הצבא נראים כלי הנשק החדישים ביותר שלו ברקע נגינת מוזיקת רוק. "כשגרירי הכוח, אנחנו שיני הנמר", נטען בקטע, שבסופו חייל תוקע את דגל הלאום על אדמה של מדינה זרה

צילום: אתר משרד ההגנה של סין

צבא סין פרסם היום (רביעי) סרטון חדש שבו הוא מעודד את הדור הצעיר להתגייס ובו נראים נושאות מטוסים, משגרי רקטות, טנקים ומטוסי קרב לרקע מוזיקת רוק קצבית. עם מילים כמו "רק מחכים להוראה להרוג, להרוג, להורג", הסרטון מכוון לנוער עם הצגתו ממבט ראשון, כמו משחקי וידאו דוגמת "קול אוף דיוטי".

בזמן שלא מוצג אף אויב פוטנציאלי בסרטון, הוא מזהיר כי "יכולה לפרוץ מלחמה בכל רגע נתון" ושואל "האם אתם מוכנים?". בשלב מסוים בסרטון, שנמשך כשלוש דקות, אדם המחזיק ברובה קלצ'ניקוב נורה בראשו.

הסרטון, שהועלה לאתר משרד ההגנה של סין, התפרסם בזמן שהצבא בן 2.3 מיליון החיילים, מצמצם את שורותיו בניסיון להגביר את יכולות הלחימה שלו. בין הצעדים הללו הייתה ההכרזה על קיצוץ של 300 אלף מחבריו, כשמנגד מושקעים משאבים רבים יותר בצי, במערכות ארטילריה ובחיל האוויר.

בסרטון מוצג צבא סין ככוח מתקדם וטכנולוגי. תוך השמעת סיסמאות פטריוטיות, קטע הווידאו גם מדגיש את החידושים שעבר הצבא הגדול ביותר בעולם. "כשגרירי השלום, אנחנו שומרים על סין. כשגרירי הכוח, אנחנו שיני הנמר", אומרות חלק ממילות השיר. הסרטון מסתיים בקטע שבו נראה חייל תוקע דגל של סין במה שנראה כמו אדמה של מדינה זרה.

סרטון גיוס של צבא סין לשורותיו. ספק 500
הצבא הגדול ביותר בעולם/ספק 500
  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully