וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר ניצל את תפקידו תמורת שירותי ליווי וזנות

4.5.2016 / 18:14

שוטר לשעבר מעכו הואשם שסחר במידע משטרתי על מנת לקבל טובות הנאה רבות. על פי כתב האישום, הוא הבטיח לאדם שעוסק בהימורים שהוא "מסנן" את החקירה נגדו – אך לא ידע שהוא משתף פעולה עם מח"ש

אילוסטרציה. ראובן קסטרו
הנאשם פנה גם לעסקים חוקיים וניסה לקבל מהם טובות הנאה/ראובן קסטרו

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום (רביעי) לבית משפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אהרון קדוש, שוטר לשעבר בתחנת זבולון, שבו נטען כי ניצל את תפקידו על מנת לקבל טובות הנאה רבות, כולל שירותי ליווי וזנות. קדוש, קדוש, תושב עכו כבן 50, הואשם בשימוש לרעה בכוח המשרה, קבלת שוחד, קבלת דבר במרמה, שיבוש מהלכי משפט והפרת אמונים.

קדוש כיהן כרכז מודיעין בתחנת המשטרה בשנים 2014-2004, ובמסגרת תפקידו הכיר את איגור פרידמן, שהפעיל כמה בתי בושת בחיפה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד בתיה קוליץ, פרידמן אפשר לנאשם לקבל שירותי מין ללא תשלום בשנים 2013-2011 באמצעות נשים שעבדו עבורו, בתמורה לכך שיזהיר אותו מפני פעילות משטרתית הקשורה לפעילותו. הנאשם הבטיח לפרידמן כי הוא יעניק לו "חסינות", ובכמה מקרים הוביל לשחרורן של נשים שנעצרו בפשיטות משטרתיות על בתי בושת, בטענה שהן מהוות "מקורות" שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
מח"ש: מאבטחים ירו למוות בפלסטינים בקלנדיה - ולא שוטרים
מח"ש סגרה את התיק נגד ברונו שטיין: "קיים מענה ראוי לכשליו"
סערה עקב תיעוד מעצרו של צעיר ממוצא אתיופי: "נגיש תלונה למח"ש"

מיטות מסז'. רויטרס
למרות שהבהירה כי היא מנהלת עסק חוקי - המעסה העניקה לו הנחה/רויטרס

עוד מתואר בכתב האישום כי קדוש פנה לאדם שעוסק בתחום ההימורים, והציע להעניק לו חסינות ולספק לו מידע על פעילות אכיפה משטרתית בתמורה לכסף. למח"ש נודע על הקשר בין השניים, והמחלקה החלה להפעיל את האדם, שמופיע בכתב האישום כ-ר.ר., כסוכן משטרתי.

על פי כתב האישום, כשר.ר. הביע בפני קדוש חשש כי בידי המשטרה חומרים הנוגעים לפעילות ההימורים שלו, אמר לו קדוש, "בקטנה, זה בסדר, עזוב. אני מסנן את זה". במקרים אחרים הוא הזהיר את ר.ר. מפני פעילות משטרתית ואף ייעץ לו מתי עליו לסגור את העסק כדי להימנע מפשיטה. תמורת שירותים אלו הוא קיבל לכאורה 8,800 שקלים.

בכתב האישום עוד נטען כי קדוש גם פנה לעסקים חוקיים וניסה לקבל מהם טובות הנאה בתמורה להבטחות כי יעניק להם חסינות וימנע מהמשטרה "להטריד אותם". כך, למשל, בינואר 2014 פנה קדוש למעסה מקצועית, כשהוא מציג את עצמו בשם בדוי והציע לה להעניק לו עיסוי תמורת "חסינות". המעסה, א.ג., סירבה לקבל את ההצעה והבהירה לו כי היא מנהלת עסק חוקי.

לאחר מכן, היא הסכימה בכל זאת להעניק לו טיפול בהנחה, משום שחששה ממנו לאחר שהציג את עצמו כשוטר. באותה דרך, ניסה קדוש על פי כתב האישום להשיג הנחות על אופניים, על שימוש באולם אירועים, ואף ניסה לקבל טיפול רפואי מועדף לרעייתו שאושפזה בבית חולים. בשורה של מקרים אחרים, הנאשם ניסה לקבל כסף וטובות הנאה אחרות כשהוא סוחר במידע משטרתי חסוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully