וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובת מין וד"ש ממוניקה: בדיחות מיניות על קלינטון צוברות תאוצה

לקראת התמודדותה הצפויה מול טראמפ על הנשיאות, המועמדת הדמוקרטית המובילה סופגת הערות סקסיסטיות על היותה אישה. "היא רוצה לעקוב אחר הנשק שלכם ולא מצליחה לעקוב אחר בעלה"

עריכה: ניר חן

ככל שתמונת הפריימריז הרפובליקניים והדמוקרטיים הולכים ומתבהרים, נראה שהילרי קלינטון תתמודד ראש בראש עם דונלד טראמפ על נשיאות ארצות הברית. בעקבות זאת, צפויות לצוץ עקיצות הקשורות במינה של שרת החוץ לשעבר. המיליארדר התחיל עם זה כבר בשבוע שעבר, לאחר עוד כמה ניצחונות סוחפים בפריימריז, אז אמר שהדבר היחיד שיש לקלינטון "הוא הכרטיס הנשי, אבל אפילו הנשים לא אוהבות אותה - אילו היא הייתה גבר היא לא הייתה מקבלת 5% מהקולות". עם זאת, זה לא רק טראמפ.

כך, למשל, בחנויות ברחבי ארצות הברית נמכרות בובות מין שלה עם כתוביות כמו "התחת הכי לוהט במרוץ" ו"הפכה מהאישה הראשונה לחולת מין". רוב הבדיחות הסקסיסטיות מתמקדות בעבודה שהיא אישה חזקה, מה שהופך אותה אוטומטית בעייני המתנגדים לכוחנית.

בנוסף לכך, היא נמצאת בין אם היא רוצה או לא במרכז פרשת מוניקה לוינסקי, והגולשים לא חסכו שבטם בעניין הזה. בין הממים שפורסמו ברשת, היה אחד של בעלה הנשיא לשעבר ביל קלינטון, שאומר: "היא לא הבחירה הראשונה שלי, אז היא גם לא צריכה להיות שלכם". באחר נכתב "היא רוצה לעקוב אחר הנשק שלכם ולא מצליחה לעקוב אחר איבר המין של בעלה". קלינטון הגיבה לדברים אלו כי הם פועלים לטובתה ומציג אותה כמי שדואגת לזכויות נשים ואדם לעומת טראמפ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החיים הם כלבה - אז אל תבחרו באחת כזאת"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובת מין בדמותה של קלינטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובת מין בדמותה של קלינטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully