וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע בפיגוע בירושלים למשפחתו: "לא מפחד, אמשיך להסתובב בעיר"

אסנת לבון, אשתו של ישראל בן ה-60 שנפצע בינוני בפיגוע בשער האריות סיפרה שהמחבל הפתיע אותו, והביעה תקווה שהוא ישתחרר בקרוב מבית החולים. המחבל וחשוד בסיוע לו נעצרו

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

אסנת לבון, אשתו של ישראל בן ה-60 שנפצע אמש (שני) באורח בינוני בפיגוע הדקירה בשער האריות בירושלים, אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי היא מקווה שהוא ישתחרר בקרוב מבית החולים. "מקווים שהכול יהיה בסדר", אמרה. "הוא ימשיך להסתובב ברחובות ירושלים וילך לעיר העתיקה עד 120 שנה". לדבריה, "הוא רגיל ובקיא בכל הסמטאות ואין בו שום פחד מהמצב".

לבון התייחסה לרגע שבו נדקר בן זוגה. "הגיע ערבי, דלק אחריו ונעץ בו סכין בפלג הגוף העליון", אמרה לבון. "הוא במקרה היה שם. בדרך כלל הוא נמצא בכותל המערבי, לומד, מתפלל ועוזר לאנשים. אני מבינה שהוא הופתע מהמחבל כי הוא דלק אחריו".

הלילה עצרה המשטרה בירושלים צעיר כבן 20, תושב העיר העתיקה, החשוד בסיוע למחבל. בית משפט השלום בעיר האריך בצהריים בשלושה ימים את מעצרו. הוא חשוד בסיוע למחבל לאחר מעשה ובקשירת קשר לביצוע פשע.

לקריאה נוספת:
הנער שדקר למוות את דפנה מאיר בפיגוע בעתניאל הורשע ברצח
משפחת ההרוגים מקלנדיה: "שתלו עליה סכין, מסתירים את האמת"
לא עוד "מחבל בודד": מה תהיה תגובת ישראל לפיגוע של חמאס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל נלכד בתום מצוד. זירת הפיגוע בשער האריות, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיגוע אירע אמש בסמוך לשעה 22:30. המחבל, בן 18 מאזור יהודה ושומרון, דקר את ישראל בגב ונמלט מהמקום. המשטרה איתרה סכין בזירה וכוחות גדולים סרקו את אזור העיר העתיקה בחיפושים אחריו. במהלך הסריקות הוא נמצא באחת הסמטאות ובחקירה ראשונית הודה בביצוע הפיגוע.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים שערי צדק בבירה. הבוקר נמסר מבית החולים על התייצבות במצבו של הפצוע. הוא נדקר בגב העליון וכתוצאה מכך נפגעה אחת מראותיו והוא נזקק לניקוז ולדם. עוד נמסר כי הפצוע מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ לב חזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוי הפצוע לבית החולים, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully