וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג שביתת התלמידים: "יו"ר ארגון המורים מתנהג כאילו מייצג בריונים"

3.5.2016 / 15:00

יו"ר מועצת התלמידים הארצית תקף את רן ארז ואמר כי גם מורים מתנערים ממנו והוא אינו מייצג אותם. "נמאס להם ממנו", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "לא יכול להיות שהוא יחשוב שהנערים הם בני ערובה במאבק שלו"

עריכה: ניר חן

תלמידי התיכונים ברחבי הארץ משביתים היום (שלישי) את הלימודים במחאה על ביטול הפעילויות מחוץ לבית הספר ועל שביתת בוחני הנהיגה המעשיים, וצפויים לשבות גם מחר. מאות בני נוער יצאו לטיולים אלטרנטיביים, ובהם יו"ר מועצת התלמידים הארצית, אליאב בטיטו, שטייל עם עשרות אחרים במעיין הסטף. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS תקף בטיטו את יו"ר ארגון המורים רן ארז וסיפר על התמיכה שלה זכו התלמידים מצד מורים המתנערים ממנו. "נמאס להם ממנו. במקום לייצג אותם הוא מתנהג כאילו הוא מייצג בריונים שאיבדו שליטה".

"הוא כינה אותנו דור ה-Y, דור של מפונקים. חשוב שיתעדכן, אנחנו דור ה-Z. אנחנו מבינים שהוא תקוע כמה שנים אחורה", הוסיף בטיטו. "לא יכול להיות שהוא יחשוב שבני הנוער הם בני ערובה במאבק שלו. יו"ר ארגון לא אמור לחשוב ככה. אם זו גישתו, הגיע הזמן שיקום מהכיסא ויסיים את תפקידו". עוד ציין כי הוא וחבריו יחזרו לספסל הלימודים מחר רק אם המשברים ייפתרו. "לא יכול להיות שמתעלמים מ-750 אלף בני נוער. השביתה תימשך גם מחר".

עוד על שביתת התלמידים:
התלמידים ישבתו מחר? "המאבק של ארגון המורים מונע רק מאגו"
שביתת בוחני הנהיגה נמשכת: "המדינה מתנערת מאחריות"
ארגון המורים מחריף העיצומים: יבוטלו טיולים ופעילויות אחרי פסח

מחאת הטסטים של בני הנוער, ירושלים. ינואר 2016. אליאב בטיטו, מערכת וואלה! NEWS
מחאת בני הנוער בירושלים נגד שביתת בוחני הנהיגה, בחודש ינואר/מערכת וואלה! NEWS, אליאב בטיטו

מנהל הגימנסיה הרצליה, ד"ר זאב דגני, הביע תמיכה במאבק התלמידים והפנה אצבע מאשימה כלפי משרד החינוך. "אני מקווה שישתנו תפיסות עולמם של המשתמשים בתלמידים כקורבנות", אמר ד"ר דגני. "רן ארז אינו העניין. בחברה הישראלית יש ליקוי מאורות בעניין תפיסת סדרי עדיפויות. גם משרד החינוך לא נוקט עמדה פדגוגית הומנית הכוללת דיאלוג עם התלמידים". הוא הוסיף כי שר החינוך והמנכ"לית אינם מתערבים במשבר. "התלמידים הם בני ערובה של מבוגרים טיפשים שלא מבינים את הסיטואציה".

בנוגע לסיכוי של התלמידים להשפיע באמצעות השביתה הוסיף ד"ר דגני: "כוחם של התלמידים לא מבוטל. אם יום אחד של שביתה לא יביא לשינוי, התלמידים יחליטו שוב כיצד לומר את דבריהם". הוא ציין כי מדובר בתקופה קשה, וכי שביתות, בייחוד בתקופת מבחנים, גובות מחיר. עם זאת, יש לדבריו "לתת אמון באליאב ובחבריו שהם בעלי שיקול דעת. יש צורך בשינוי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תלמידי בי"ס תיכון בית ירח בעמק הירדן מנקים את חופי הכנרת בזמן שביתת הלימודים. 3 במאי 2016. מועצת התלמידים בית ירח, מערכת וואלה! NEWS
ככה הם בילו את היום במקום בבתי הספר. תמידים מנקים בחופי הכינרת/מערכת וואלה! NEWS, מועצת התלמידים בית ירח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully