וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ב"זובור": קשרו פרמדיק מד"א וזרקו עליו ביצים - בנוכחות בכירים

3.5.2016 / 11:30

בסרטון שתיעד את הטקס נראים אנשי תחנת מד"א פתח תקווה קושרים פרמדיק ללוח גב, שופכים עליו מים וזורקים עליו ביצים, קמח וקטשופ. במד"א הדגישו שהטקס נערך בהסכמה ובהומור. פרמדיק בכיר: "לא מצופה ממנהל בכיר לתת לכך יד"

עריכה: שניר דבוש

בתחנת מד"א פתח תקווה ערכו בימים האחרונים טקס "זובור" לשני פרמדיקים שסיימו קורס והוסמכו. מסרטון שצילם אחד הנוכחים והגיע לידי וואלה! NEWS עולה כי בטקס המשפיל נכחו שני מנהלים בכירים במד"א, מנהל אזור וסגנו. בתיעוד נראה אחד הפרמדיקים הצעירים, תום דגן, כשהוא נקשר מרצונו ללוח גב, ולאחר מכן בעידוד חלק מאנשי התחנה, ובהם גם מנהל האזור וסגנו, נערך הטקס, שבמסגרתו שפכו עליו מים, ביצים, קמח וקטשופ. "כולה רוצים להגיד לך מזל טוב", אמרו לו הנוכחים בפתיחת הטקס.

גורמים במד"א מתחו ביקורת על הטקס ועל התנהלות הבכירים שנכחו במקום. "זה לא מצופה ממנהל בכיר לתת יד לכך. על פי הסרטון, הוא מעודד את התנהגות העובדים ואת עשיית ה'זובור'. הוא נשמע ברקע ונוכח פיזית במקום", אמר פרמדיק בכיר. גורם אחר במד"א אמר כי הטקסט נעשה בהסכמת שני הפרמדקים, וכי הם דמויות דומיננטיות ואהודות בתחנה, אך הוא הודה כי התיעוד מציג "חריגה מהטעם הטוב".

ממד"א נמסר בתגובה: "מדובר בסיטואציה הומוריסטית, שהתרחשה ביוזמת העובדים ומתוך רצון חופשי של כל אחד מהמשתתפים. למרות זאת, במד"א רואים את האירוע הנ"ל כבלתי-ראוי וניתנה הנחיה להימנע מסיטואציות שכאלה בעתיד".

עוד בוואלה! NEWS:
רצח הישראלי בהונגריה: "הוכה למוות בלבנים, רכושו נגנב ונמכר"
הנער שדקר למוות את דפנה מאיר בפיגוע בעתניאל הורשע ברצח
סערת האנטישמיות בלייבור הבריטי: 50 חברי המפלגה הושעו בחשאי

ביצים, קטשופ ודליי מים: כך נראה זובור לפרמדיק צעיר במד"א. מערכת וואלה! NEWS
השליכו על הפרמדיק ביצים, קטשופ, קמח ומים/מערכת וואלה! NEWS
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרמדיק נקשר מרצונו ללוח גב/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully