וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הישראלי בהונגריה: "הוכה למוות בלבנים, רכושו נגנב ונמכר"

בכלי תקשורת מקומיים נכתב כי שני החשודים ברצח אופיר גרוס, בן 40 שטייל במדינה, ככל הנראה גנבו את הטלפון הנייד ומחשבו האישי ומכרו אותם. הוא הוגדר נעדר במשך שבוע, עד שבלילה שבין שבת לראשון דווח כי גופתו אותרה

אופיר גרוס, ישראלי נעדר בבודפשט, הונגריה. אפריל 2016. פייסבוק, אתר רשמי
גופתו אותרה בתחילת השבוע. גרוס/אתר רשמי, פייסבוק

הסטודנט הישראלי אופיר גרוס שנמצא מת בהונגריה הוכה למוות בשנתו באמצעות לבנים – כך דווח הבוקר (שלישי) בכלי תקשורת מקומיים. לאחר הרצח, שני החשודים ככל הנראה גנבו את החפצים יקרי הערך שהיו ברשותו, טלפון סלולרי ומחשב נייד, ומכרו אותם. לאחר מכן, כך דווח, הסתירו את גופתו. כמו כן, נכתב כי בחקירה סייעה אישה שדיווחה שראתה את גרוס, שהוגדר נעדר, כששתה בירה בבר לפני מותו.

לפי הדיווח, החשודים ברצח, בני 21 ו-19, תושבי טיסזקססק שמדרום-מזרח לבירה בודפשט, הם צ'ארלס נ' וא.ס מיסה. ככל הנראה אמו של נ' מתגוררת באיטליה והוא גדל במשפחת אומנה משום שאביו נשא בעונש מאסר.

גרוס, סטודנט בן 40 שלמד בברלין, הוגדר נעדר במשך שבוע, עד שבלילה שבין שבת לראשון דווח על איתור גופתו בטיסזקססק. ביום ראשון אף דווח בסוכנות הידיעות הגרמנית על מעצר שני החשודים ברצח על ידי משטרת הנוגריה, אך לא נמסרו פרטים על זהותם או על מניעיהם האפשריים למעשה. גרוס טס לבודפשט לפני כשבועיים וחצי, ככל הנראה על מנת לטייל, ומעדויות של מקומיים עלה כי הוא תכנן להמשיך לעיר דברצן שנמצאת במזרח המדינה. הוא נראה לאחרונה בטיסזקססק, שם נמצאה גופתו.

עוד בנושא:
חיפושים אחר ישראלי בן 40 הנעדר זה שבוע בהונגריה
הונגריה: "אותרה גופתו של המטייל הישראלי שנעדר"
הונגריה: שני צעירים נעצרו בחשד לרצח הסטודנט הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully