וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה לילית בשומרון: תושב ההתנחלויות איבד את דרכו וחולץ בשלום

3.5.2016 / 1:40

תושב חיננית שבשומרון יצא לריצה בשעות הערב, אולם הקשר עמו אבד. לאחר שגבר החשד כי הוא נעדר, הוא יצר קשר והודיע שאיבד את דרכו. כוחות צבא וחילוץ איכנו את הטלפון הנייד שלו, איתרו אותו והשיבו אותו לביתו בריא ושלם

ג'יפים צבאיים של החטיבה המרחבית יהודה בסריקות אחר הנערים הנעדרים בגדה, 13 ביוני 2014. יותם רונן
אותר בחורשה צפונית לריחן שבשומרון כשהוא בריא ושלם/יותם רונן

כוחות הביטחון פעלו במהלך הלילה (שלישי) לאיתור וחילוץ תושב חיננית שבשומרון שאיבד את דרכו באזור מגוריו. הגבר יצא מביתו לריצה, אך החל מהשעה 18:00 אבד עמו הקשר. לאחר כמה שעות שבהן התחזק החשד כי הוא נעדר וכי הוא נפגע, הוא יצר קשר עם הרבש"ץ היישובי והודיע כי הוא איבד את דרכו ואיננו יודע היכן הוא נמצא. הוא הוסיף כי הסוללה במכשיר הטלפון שלו עומדת להיגמר והוא עלול לאבד את הקשר פעם נוספת.

בתום השיחה, איכנו כוחות הביטחון את הטלפון הנייד שלו וזיהו אות מהכפר הערבי ברטעה שנמצא אף הוא באזור השומרון. בשלב זה, הגבר כבר לא היה זמין לשיחות טלפון וכוחות החילוץ העריכו כי אכן נגמרה לו הסוללה.

כוחות צבא יחד עם מתנדבי יחידת החילוץ שומרון הוקפצו למקום כדי לאתר את הגבר ולהשיבו לביתו. בשיחת הטלפון הוא לא סיפר מה מצבו, אולם ההערכה הייתה שמצבו תקין. לאחר זמן קצר של חיפושים באזור, הוא אותר בחורשה צפונית לריחן כשהוא בריא ושלם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נלכד החשוד בדקירה בשער האריות בירושלים; מצבו של בן ה-60 בינוני
תלמידי התיכונים ישביתו את הלימודים: "לא ירמסו את זכויותינו"
מסמכים סודיים חושפים: דאעש וצבא אסד שיתפו פעולה בשדה הקרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully