וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגה בשכרות - וניסתה לפלרטט עם השוטרים ולשחד אותם ב-22 שקלים

8.5.2016 / 9:00

נהגת שיכורה הפכה לכוכבת רשת במקסיקו אחרי שניסתה לשחד את השוטרים בשטר של 100 פסוס (כ-22 שקלים). מעשה השוחד תועד במצלמה והפך לשיחת היום ברשת - עם עמוד מעריצים בפייסבוק ואפליקציית משחק של זריקת שטרות על שוטרים

יוטיוב

לורנה דניאלה אגירה התנגשה עם רכבה בשורה של מכוניות חונות, נעצרה ע"י המשטרה בחשד לנהיגה בשכרות וניסתה לשחד ולפלרטט את דרכה החוצה מהצרה הזאת ללא הצלחה. כל אלו לא מנעו מאגירה להפוך לכוכבת רשת במקסיקו. האם המטרה מקדשת את האמצעים?

בתקשורת המקומית דווח כי הנהגת, תלמידה בת 18 מגואנחואטו, מקסיקו, ניסתה לשחד את השוטרים עם שטר של 100 פסוס (כ-22 שקלים) ופלירטטה איתם בתקווה שישחררו אותה לדרכה. השוטרים הבחינו בהתנהגותה המוזרה של אגירה, הנראית לבושה בשמלה שחורה קצרה, סירבו להיענות לחיזוריה והובילו אותה לניידת המשטרה. ערוץ חדשות מקומי פרסם את סרטון המעצר שלה ביוטיוב, בו היא נראית מנסה להקסים את השוטרים, מנופפת בשטר של 100 פסוס ומתקשה לעמוד יציב על הקרקע. הסרטון מסתיים כשאגירה מנסה בכוח לחמוק מהשוטרים ונכנסת כנגד רצונה לניידת.

נהגת שיכורה. צילום מסך
השטר הלא נכון: ניסתה לשחד את השוטרים בסכום עלוב/צילום מסך

הסרטון צבר מאות אלפי צפיות ביוטיוב והעניק לאגירה את הכינוי "ליידי 100 פסוס", שהפך להאשטאג פופולארי בטוויטר. על אף שנעצרה על סעיף האישום הכבד של נהיגה בשכרות, ברשת אנשים התאהבו באגירה, כשהוכחה לכך ניתן למצוא בעמוד פייסבוק המוקדש כולו לה - שזכה ליותר מ-200 אלף לייקים. אם זה לא מספיק, אפליקציית משחק הנקראת "ליידי 100 פסוס" פותחה לכבודה, בו על השחקן להשליך שטרות לעבר שוטרים.

עוד באותו נושא

צעירה הציעה לשלושה שוטרים מין אוראלי כדי שיוותרו לה על דוח

לכתבה המלאה

כך נראה המשחק שלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully