וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדוגמנית נמאס משמועות על גופה אז היא הוכיחה שהכול אמיתי

14.5.2016 / 7:14

רפאלה רבאנה מברזיל עברה מהפך מטורף במהלך חייה - מנערה שמנמנה היא הפכה לדוגמנית עיצוב גוף ובעלת 10 אחוזי שומן בלבד. נשמות טובות טענו שהיא לוקחת סטרואידים אבל היא נתנה להם תשובה מוחצת שהיא נקייה לחלוטין

אינסטגרם

בסרטון - רבאנה בחדר הכושר

דוגמנית עיצוב גוף ברזילאית שעברה מהפך במראה לאחר שבילדותה נהגו לקרוא לה "שמנמנה", פרסמה תוצאות של בדיקת נוכחות סטרואידים בגופה כדי להוכיח שכל השרירים שלה אמיתיים לגמרי. רפאלה רבאנה, בת 23 מסן פאולו, השילה כ-15 קילוגרמים בשנה בעקבות הצקות חוזרות על משקלה וכעת גופה מורכב רק מ-10 אחוזי שומן. אולם מאז שהפכה לחטובה רבאנה מתמודדת עם ביקורת מכיוון אחר- אנשים שטוענים שהיא משתמשת בסמים כדי לבנות את השרירים בגופה.

ראבנה סיפרה שנמאס לה להכחיש ולהסביר שהכול הוא תוצאה של אימונים קשים בחדר הכושר, אז היא החליטה לפרסם בדיקת סמים שמוכיחה שאינה נוטלת סטרואידים. היא פרסמה את התוצאות השליליות באינסטגרם, בו היא מחזיקה מעל לחצי מיליון עוקבים, וכעת היא מאתגרת את יריביה לעבור בדיקה דומה.

רפאלה רבאנה תמונת לפני. Ohrangutang / Splash News, splash
רפאלה רבאנה לפני המהפך./splash, Ohrangutang / Splash News

כשהחליטה ראבנה לעבור את המהפך היא נרשמה לחדר כושר והחלה בתוכנית אימונים מייגעת. לדבריה היא הפכה לכל כך מכורה לספורט שאפילו נפרדה מחבר שלה כיוון שלא מצאה זמן אליו. "אנשים נוטים לשייך גוף שרירי עם סטרואידים אבל זה לא נכון. עשיתי את הבדיקה כדי להוכיח את זה", סיפרה. "אני חושבת שהרבה דוגמניות נעזרות בהם וגם אני השתמשתי בתחילת הדרך אבל הפסקתי, כי הבנתי שזה לא טוב לגוף שלי. לדעתי כל דוגמניות עיצוב הגוף צריכות לעשות את הבדיקה".

עוד באותו נושא

תכירו את "קים קרדשיאן הרוסיה" שלא דופקת חשבון לאף אחד

לכתבה המלאה
רפאלה רבאנה אחרי. Ohrangutang / Splash News, splash
רבאנה אחרי המהפך/splash, Ohrangutang / Splash News

רבאנה טוענת שגזרתה יוצאת הדופן היא תוצאה של אוכל נכון והרבה אימונים. היא דוגלת בדיאטה נטולת פחמימות ולדבריה "היא לא זוכרת מה הטעם של לחם". עם זאת היא טוענת שהיא אוכלת גלידה פעם בשבוע. בטח.

תוצאות מבחן הסמים של רפאלה. splash
הנה ההוכחה - בדיקת הסמים של רפאלה/splash

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully