וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה: שני צעירים נעצרו בחשד לרצח הסטודנט הישראלי

1.5.2016 / 19:24

החשודים, בני 19 ו-21, נעצרו על ידי משטרת הונגריה, לאחר שנמצאה גופתו של אופיר גרוס בדרום-מזרח המדינה, כשבוע לאחר שהוגדר נעדר. משרד החוץ אישר את הפרטים שדווחו בסוכנות הידיעות הגרמנית

אופיר גרוס, ישראלי נעדר בבודפשט, הונגריה. אפריל 2016. פייסבוק, אתר רשמי
טייל ברגל ולן במקומות פתוחים. גרוס/אתר רשמי, פייסבוק

שני בני אדם, בני 19 ו-21, נעצרו בחשד לרציחתו של אופיר גרוס, ישראלי בן 40 שנעדר במשך כשבוע בהונגריה, עד שדווח הלילה (ראשון) על איתור גופתו באזור העיר טיסזקססק, שמדרום-מזרח לבירה בודפשט – כך דווח בסוכנות הידיעות הגרמנית. על פי הדיווח, השניים נעצרו על ידי משטרת הונגריה בחשד לרצח, אולם טרם נמסרו כל פרטים בנוגע לזהותם או למניעים האפשריים למעשה. משרד החוץ אישר את הפרטים.

הלילה הודיעה המשטרה לבני משפחתו של גרוס, סטודנט באוניברסיטה בברלין, כי נמצאה גופתו. מהמשפחה נמסר כי הם ממתינים לזיהוי הגופה והם בדרכם למדינה לשם כך. לפני כשבועיים הוא טס לבודפשט, ככל הנראה על מנת לטייל, ומעדויות של מקומיים עולה כי הוא תכנן להמשיך לעיר דברצן. הוא נראה לאחרונה בטיסזקססק, שם נמצאה גופתו.

עוד בוואלה! NEWS:
הונגריה: "אותרה גופתו של המטייל הישראלי שנעדר"
חיפושים אחר ישראלי בן 40 הנעדר זה שבוע בהונגריה

כוחות משטרה בעיירה טיסזקססק, הונגריה. ATV, אתר רשמי
המשטרה אישרה כי גרוס נרצח. כוחות משטרה בטיסזקססק/אתר רשמי, ATV

מחקירה ראשונית של המשטרה ההונגרית, גרוס טייל בעיקר ברגל ולן באוהל בשטחים פתוחים או באכסניות זולות, על פי הפרסומים בכלי התקשורת המקומיים. המשטרה אישרה כי הראיות מצביעות על כך שהוא נרצח, ולא נהרג בנסיבות אחרות.

המשפחה הגישה תלונה בנושא גם למשטרת ישראל, והנושא הועבר לטיפולו של נספח המשטרה בברלין, אלי קפלן. המשטרה המקומית אישרה לקפלן כי גרוס אכן שוהה בהונגריה. "איבדנו קשר באופן פתאומי עם אחי לפני שבוע", כתבה אחותו של גרוס, גלי, בשבוע שעבר בפייסבוק. "כל היודע דבר, ראה אותו או מתגורר באזור ויכול לסייע בחיפושים, נא ליצור איתי קשר".

(עדכון ראשון: 17:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully