וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "ספיר ניסני איימה בעבר להרוג את אמה ואמרה לה 'תישרפי'"

העיתונאית הצעירה, שחשודה בניסיון רצח אמה, הייתה בסכסוך מתמשך עמה ואף הוצאו נגד צווי הרחקה. "הן רבו מדי ערב, אמה נעלה את הארונות כדי שלא תגנוב כסף וחפצים", אמרה נציגת המשטרה בדיון בעניינה. ניסני: "מעולם לא פגעתי באיש"

עריכה: ניר חן

"ספיר ניסני איימה שתהרוג את אמה בעבר ואמרה לה 'שתישרפי'" – כך עולה מהפרוטוקולים מדיוני הארכות המעצר של העיתונאית הצעירה, שחשודה בניסיון רצח אמה ושמה הותר היום (ראשון) לפרסום. ניסני עצורה זה יותר משבוע ובמשטרה סבורים כי יש בידיה די ראיות להעמיד לדין את ניסני, לאחר שעל פי החשד שפכה על פניה של אמה ושל פלג גופה העליון שמן רותח בזמן שזו שכבה במיטה, וגרמה לה לכוויות קשות.

בפרוטוקולים תואר כי ניסני ואמה היו בסכסוך שנמשך זה שנים, ופורטו עדויות על מצב נפשי בעייתי של העיתונאית. "אחיותיה של ניסני מעידות על החרפה משמעותית בשבועות האחרונים, כולל מריבות מדי ערב", סיפרה נציגת המשטרה בדיונים. "אמה הייתה נועלת את חדר הארונות שלא תגנוב כסף, שלא תגנוב חפצים ותבלינים".

לקריאה נוספת:
הוארך בשישה ימים מעצר העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה
עיתונאית נעצרה בחשד שניסתה לרצוח את אמה בשנתה; מצבה קשה
"מיד כששמעתי על ניסיון הרצח - ידעתי שזאת היא"

ספיר ניסני, העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה. פייסבוק, צילום מסך
"אמה נעלה את הארונות כדי שלא תגנוב". ניסני/צילום מסך, פייסבוק

ואולם גרסת ניסני לתקרית שונה. לטענתה, היא ניגשה עם הסיר הרותח על מנת "להביא תבלינים מחדר הארונות". בשלב מסוים מעדה על שואב אבק רובוטי והשמן נשפך על אמה. ניסני בעצמה היתה זו שהזמינה את מגן דוד אדום. בין היתר, דובר במהלך הדיון כי הרקע לתקרית היא סירובה של האם כי ניסני תגיע לחתונה משפחתית, אולם במשטרה דחו את הטענה.

באחת מהארכות המעצר דיברה ניסני בעצמה וטענה כי אמה הספיקה לדבר עמה לפני שאושפזה. "היא אמרה לי 'את לא אשמה, אני ראיתי'", טענה ניסני. "אני בכיתי ואמרתי לה שאני כן אשמה כי אני מרגישה אחריות נוראית כלפי מה שקרה לאימא שלי. אני חשבתי שהיא ישנה. היא יודעת שאני מעדתי. מעולם לא פגעתי באיש".

דודתה של ניסני אף התערבה בדיון: "האימא בסכנת חיים, נשפך לה שמן לתוך דרכי הנשימה, איך היא הצליחה להגיד את כל זה? איך היא הצליחה לדבר כשהיא במצב כזה?". ניסני השיבה: "אני לא רוצה לחיות. אימא הייתה מכוסה, לכן היא נפגעה היכן שנפגעה. מעולם לא פגעתי באימא שלי. אם אימא שלי תצא עם שריטה אני לא אסלח לעצמי בחיים. עבדנו יחד על כתבה בעיתון, היא גרפיקאית באותו עיתון שבו אני עובדת. אלה היו שלושה ימים טובים, ואז זה קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לניסני הוצאו צווי הרחקה

גורם המקורב לניסני טען כי היא ניסתה בעבר לפגוע באמה ואף הוצאו נגדה כמה צווי הרחקה. לטענתו, לניסני היו בעבר כמה תקריות אלימות עם אמה, והיא אף רצתה לאשפז אותה בכפייה כשהייתה בגיל 17 במרכז לבריאות הנפש "שלוותה". המקורב תיאר כי בשלב מסוים הדרדרו היחסים עם אמה עד שעברה לגור אצל סבתה, לאה. לבסוף, אמר, גם היא לא רצתה להשאיר אותה אצלה - וניסני חזרה לבית אמה למרות צו ההרחקה.

לפי המקורב, התקרית הקשה ביותר אירעה ב-2009, כאשר ניסני ניסתה לדקור את אמה במזלג - תקרית שלטענתו היא לא התגייסה לצה"ל בגינו. בעקבות התקרית הוגש נגד ניסני כתב אישום, ומונתה לה פקידת סעד בכפר סבא. המקורב אמר כי השוטר טען אז כי ניסני לא אמינה מכיוון שהיא נתנה עדות ללא כל רגש וכאילו דיברה על איש אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully