וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הבת שחנקה את אמה למוות: "היה ברור שמשהו כזה יקרה"

29.4.2016 / 18:12

שכניהם של תושבת תל אביב שהודתה שהרגה את אמה, סיפרו כי הצעקות שנשמעו מדירת השתיים היו עניין שבשגרה, וכי בעיותיה הנפשיות של הבת היו מוכרות. "קשה לחשוב שמישהי בבניין רצחה את אמה, זה משהו שרואים בסרטים"

צילום: ניב אהרונסון

"היה ברור שמשהו כזה יקרה, היו מלא צעקות תמיד" – כך סיפרו היום (שישי) שכניה תושבת תל אביב בת ה-47 שהודתה כי חנקה את אמה במקלחת בדירתן בעיר. לדברי השכנים, הרעש והצעקות שנשמעו מדירת השתיים היו עניין שבשגרה, ובעיותיה הנפשיות של הבת, המוכרת לרשויות הרווחה והבריאות, היו ברורות. היא קפצה מחלון הדירה שברחוב הרצל עם הגעת צוותי מד"א והמשטרה, שמצאו את אמה בת ה-67 מחוסרת הכרה במקלחת.

ליאור רמון, המתגוררת בבניין ברחוב הרצל, סיפרה כי "היה ברור שמשהו יקרה". לדבריה, "היו מלא צעקות תמיד, היא לא הייתה מאה אחוז (הבת – ד"י). לא בטוח שהיא גרה עם אימא שלה, אבל ראו שהיא לא בסדר, היא הייתה משחררת את הכלב ואז מחכה שהוא יגיע, והוא תמיד היה מחכה בחוץ והיא לא הייתה יורדת לפתוח". רמון הוסיפה כי הצעקות ככל הנראה לא היו קשורות ישירות לאם, מאחר שתמיד נשמעו מהדירה. "אני עדיין בהלם, היא גרה קומה מתחתיי", אמרה.

שגב אפריאת, שכן נוסף המתגורר בבניין, סיפר כי שהה בדירתו בזמן האירוע ושמע את כלבן של האם והבת נובח. לאחר מכן, יצא אל מרפסת ביתו וראה את ניידות המשטרה שהגיעו למקום. "שמעתי את הצרחות, אבל זה משהו שגרתי אצל הבחורה הזאת", אמר אפריאת. "כל שישי יש לה סיבה לצרוח, אז לא ייחסנו לזה חשיבות, זה היה רעשי רקע בשבילי. אחרי שראיתי את המשטרה הבנתי שקרה משהו. מהסקרנות נשארתי במרפסת ושוטרים רצו. היו פה ממש מהומות, הם נאלצו לפרוץ דלתות של מחסנים כדי לגשת לגג של המחסן מאחור".

עוד בוואלה! NEWS:
הניו יורק טיימס: העימות בין אובמה לנתניהו מעכב את הסיוע
"כישורי התפירה לא תורמים בכימיה": מחאת הרשת נגד החינוך החרדי
חמאס מאיים בפיגועים נוספים: "הסירו את המצור - או שיהיה פיצוץ"

הדירה ברחוב הרצל בתל אביב שבה על פי החשד הרגה בת 47 את אמה בת ה-67. 29 באפריל 2016.. ניב אהרונסון
"כדיירים ידענו שהבחורה לא שפויה. זה לא היה מראה שקל לראות". הבניין ברחוב הרצל 101/ניב אהרונסון

לדבריו, הבת ככל הנראה ניסתה להימלט, קפצה מהחלון ופגעה במחסן שנמצא מאחורי הבניין. כשהגיעו אליה השוטרים, הם הצליחו לתפוס אותה. "היא צעקה לחבר שלה שהשוטרים מנסים לרצוח אותה, ברור לכולם שזה לא היה המצב", סיפר. "אנחנו כדיירי הבניין יודעים שהבחורה לא שפויה. אני אמנם לא איש מקצוע, אבל יצא לנו להבין".

הוא הוסיף כי לא הכיר את האם, אך כי מדובר ב"מכה קשה". "זה קשה לחשוב שבבניין שלך מישהי רצחה את אימא שלה, זה משהו שאני שומע בסרטים לא במציאות. לכדו את הבחורה בניידת טיפול נמרץ, רצו לקחת אותה לאברבנאל, אבל שם אמרו שבגלל שיש לה חבלות מהקפיצה, כדאי שתעבור טיפול רפואי פיזי. את האימא הוציאו אחרי שעשו לה החייאה, היא חזרה לחיים, הוציאו אותה על כיסא גלגלים ועם מכונות החייאה. הוציאו אותה ערומה וזה לא מראה שקל לראות. היום שוטר הגיע לתחקר אותי, ותוך כדי שמעתי שיעשו לאימא נתיחה. אז הבנתי שהיא נפטרה וזה מאוד מצער לשמוע", הסביר.

צוות החקירה בראשות רב-פקד אסף ברנס, שפתח בבדיקת האירוע, בודק את גרסתה של הבת, שנקראה לבצע שחזור בדירה. היא מוכרת לרשויות כסובלת ממחלת נפש, והמשטרה צפויה לבקש עבורה בדיקה פסיכיאטרית כבר בהארכת המעצר הראשונה שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הדירה ברחוב הרצל בתל אביב שבה על פי החשד הרגה בת 47 את אמה בת ה-67. 29 באפריל 2016.. ניב אהרונסון
הכניסה לדירת השתיים/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully