וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורבגיה: 13 הרוגים בהתרסקות מסוק; הוטלו בעבר הגבלות תעופה על הדגם

29.4.2016 / 18:08

כוחות החילוץ וההצלה הצליחו לאתר את גופות 11 מן ההרוגים. רשות התעופה האזרחית אסרה על הטסת מסוקים מהדגם שהתרסק, ומסרה כי מדובר בדגם שבתיבת ההילוכים שלו אותרו תקלות רבות

צילום: רויטרס

13 בני אדם נהרגו היום (שישי) בהתרסקות מסוק במערב נורבגיה. שירותי ההצלה שפעלו בזירת ההתרסקות הודיעו לפני זמן קצר על סיום פעולות ההצלה, והמשטרה המקומית מסרה כי "כל 13 הנוסעים שהיו על המסוק הם בחזקת מתים". גורם בשירותי ההצלה במדינה אמר לרשת NRK הנורבגית כי שירותי החירום מצאו את גופותיהם של 11 מן ההרוגים.

לדברי הגורם, מבין 13 הנוסעים שהיו על המסוק, נוסע אחד היה בעל אזרחות איטלקית ונוסע נוסף בעל אזרחות בריטית. שאר הנוסעים היו נורבגים. עד ראייה שנכח בזירת ההתרסקות דיווח כי המסוק התרסק על אי קטן וכמה מנוסעיו נצפו במים.

עד ראייה נוסף שנכח בזירה סיפר לתקשורת המקומית כי הפרופלור של המסוק התנתק ממנו בעודו באוויר ועף. שירותי ההצלה הודיעו כי הריסות הפרופלור נמצאו במרחק של כ-200-300 מטרים משאר הריסות ההליקופטר, שנמצאו מתחת למים.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: תא טרור באיטליה תכנן פיגועים בוותיקן ובשגרירות ישראל ברומא
התנגשו עם ג'יפ בחנות "שאנל" בפריז ונמלטו עם תיקי יד על קטנועים
חשש מדאעש או מדליפה גרעינית: הבלגים יצוידו בגלולות נגד קרינה

11 בני אדם נהרגו בהתרסקות מסוק במערב נורבגיה, 29 אפריל 2016. רויטרס
עד ראייה מסר כי המסוק התרסק על אי קטן וכמה מנוסעיו נצפו במים. זירת האירוע, היום/רויטרס

בעקבות האירוע, הטילה רשות התעופה האזרחית בנורבגיה איסור על הטסת מסוקים מהדגם שהתרסק. בהודעה רשמית של הרשות נמסר כי מדובר בדגם "יורוקופטר", שמיוצר על ידי חברת בת של יצרנית המטוסים "איירבוס". על פי הרשות, "היו בעיות בעבר עם הדגם בשנת 2012, כשזוהו תקלות בתיבת ההילוכים הראשית שלו. בשנים 2012-2013 חלו הגבלות תעופה על דגם זה".

(עדכון ראשון: 17:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully