וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות מחוץ לעצרת תמיכה בטראמפ: 20 מפגינים התפרעו ונעצרו

29.4.2016 / 12:33

המועמד הרפובליקני המוביל ערך אירוע בקליפורניה שבו הבטיח להקשיח עמדות נגד הגירה בלתי חוקית. בחוץ הפגינו מאות, שנופפו בדגלי מקסיקו והניפו כרזות נגד טראמפ

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

20 מפגינים נעצרו אתמול (חמישי) מחוץ לכנס תמיכה בדונלד טראמפ בדרום קליפורניה, שבו הבטיח המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית לקראת המרוץ לנשיאות ארצות הברית, כי יקשיח עמדות נגד ההגירה, אם ייבחר. המפגינים ניפצו חלון של ניידת משטרה וחסמו את התנועה בשעה שהמשטרה השתמשה בציוד פיזור הפגנות מחוץ למרכז הירידים בקוסטה מסה, קליפורניה, כך לפי התקשורת המקומית וחשבון הטוויטר של מחלקת השריף במחוז אורנג'. אף אדם לא נפגע במהומות.

טראמפ ביקר בקוסטה מסה, שבה מתגוררים יותר ממאה אלף אנשים, שליש מהם היספנים או לטינים, בתקווה לגייס תמיכה בקליפורניה, שהפריימריז ייערכו בה ב-7 ביוני. ניצחון במדינה חשוב מאוד למיליארדר, שזקוק למרב התמיכה כדי להימנע מקיום ועידה רפובליקנית פתוחה.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: "איראן הפכה למעצמה על חשבון ישראל"
בחירות מקדימות בחמש מדינות: ניצחונות סוחפים לטראמפ וקלינטון
"לא ראיתי דבר מגעיל כזה": טראמפ משיב אש ליריבו למרוץ

מפגינים מחוץ לעצרת תמיכה בדונלד טראמפ בקוסטה מסה, קליפורניה. רויטרס
מפגינים מחוץ לעצרת תמיכה בטראמפ בקליפורניה/רויטרס

במהלך הביקור, הבטיח טראמפ לבנות גדר בין מקסיקו לארצות הברית, נושא פופולרי בקמפיין של טראמפ לנשיאות, כשהוא סבור שהחומה תאפשר גם לחסום הברחת סמים לארצות הברית. "הסמים מרעילים את הנוער שלנו, והרבה אנשים אחרים, ואנחנו נגרום לזה להפסיק", הוא אמר, כשהוא מצהיר כי ייאלץ את מקסיקו לשלם עבור החומה.

לאחר האירוע, החדשות המקומיות הראו מאות מפגינים מקיפים כלי רכבים, מנופפים בדגלי מקסיקו ומחזיקים שלטים במחאה נגד טראמפ, מחוץ למרכז הירידים אורנג' קאונטי. לפחות מפגין אחד נראה קופץ על חלקה העליון של ניידת משטרה, בשעה שמפגינים אחרים נראו מנענעים רכב משטרתי. כתב הלוס אנג'לס טיימס מאט פירס פרסם תמונה בטוויטר של גבר לבוש בחולצה בעד טראמפ, כשפניו מלאות דם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מפגינים מחוץ לעצרת תמיכה בדונלד טראמפ בקוסטה מסה, קליפורניה. רויטרס
המפגינים נשאו שלטי מקסיקו/רויטרס

השבוע הציג טראמפ את מדיניות החוץ שבה ינקוט אם ייבחר לנשיאות בנובמבר. זאת, לאחר ניצחון סוחף בחמש מדינות בחוף המזרחי. הוא העביר ביקורת רבה על התנהלותו של הנשיא הנוכחי ברק אובמה בתחומים שונים, בין היתר בנוגע ליחס בעלות בריתה של המדינה בכלל, ולישראל בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully