וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל חשוד בדריסת בן שלוש והפקרתו בקריית מלאכי

28.4.2016 / 15:30

בית משפט השלום באשקלון האריך בארבעה ימים את מעצרו של החייל, שחשוד כי פצע את הפעוט באורח קשה. בתחילה טען כי חברתו הייתה זו שנהגה בעת התאונה, אולם לאחר מכן הודה כי נהג ונמלט מן המקום משום שהוא בשלילת רישיון

זירת תאונת פגע וברח שבה נפצע פעוט בן שלוש בשדרות ויצמן בקריית מלאכי. 27 באפריל 2016.. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי) את מעצרו של החייל המעורב בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה אתמול בקריית מלאכי בארבעה ימים. בוחני משטרת ישראל ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה, שבה נפצע פעוט בן שלוש באורח קשה. החייל, שנעצר אתמול, סיפר בחקירתו כי חברתו נהגה במכונית, אך לאחר מכן שינה את גרסתו ואמר כי הוא היה הנהג ומשום שהוא בשלילת רישיון הוא נלחץ וברח.

התאונה אירעה בשדרות ויצמן בקריית מלאכי יחד עם אחיו בן השמונה ונפגע ממכונית חולפת. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לילד טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות עם פגיעה רב מערכתית. בשעות הערב אותרו שני חשודים המעורבים בתאונה, באמצעות איכון טלפוני, והוזמנו לחקירה בתחנת המשטרה. יחד עמם אותר הרכב הפוגע.

הפרמדיק משה זרקה ממד"א שהגיע למקום, סיפר כי הפעוט היה ב"הכרה מעורפלת" וכי אזרחים סיפרו לצוות את שאירע. "על המדרכה שכב פעוט בן שלוש בהכרה מעורפלת. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב ושאזרחים העבירו אותו מהכביש למדרכה", אמר. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים קפלן עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה ויציב".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הבעל ירה למוות באשתו החולה: "סבלו במשך שנתיים, הוא היה מיואש"
הוארך מעצר העיתונאית החשודה בניסיון לרצוח את אמה בשישה ימים
חיפושים אחר ישראלי בן 40 הנעדר זה שבוע בהונגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully