וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל ירה למוות באשתו החולה: "סבלו במשך שנתיים, הוא היה מיואש"

28.4.2016 / 13:11

קרובי הזוג שנמצאו ירויים במעלה אדומים מנסים לעכל את המוות הכפול ברקע מחלתה הסופנית של האם. "זה כנראה היה מעבר ליכולות שלהם", אמרו. הזוג הותיר אחריו שלושה ילדים, אחד מהם מצא אותם ללא רוח חיים

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: שניר דבוש

קרוביהם של בני הזוג ששמו היום (חמישי) קץ לחייהם במעלה אדומים עדיין מנסים לעכל את הבשורה הפתאומית על מחלתה הסופנית של האישה, שככל הנראה ריחפה ברקע ההחלטה המשותפת להתאבד. "היא הייתה אישה הכי חיובית שיכולה להיות. לא היה זוג אוהב כזה, הורים כאלה לילדים, הם בנו הכול ביחד", סיפרה שרי משיח, חברתם. "אלה היו שנתיים של סבל בל יתואר. זה חיים לא חיים. הוא סעד אותה, וכנראה באיזשהו מקום הוא כבר לא היה יכול. זה היה מעבר ליכולות שלהם".

יחזקאל משיח, חבר נוסף של השניים, אמר: "אלוהים לקח אותם, זהו". לדבריו, ההתמודדות עם מחלתה של האישה הייתה קשה מאוד עבורם. "ראיתי אותו בפעם האחרונה לפני חודש. הוא היה מיואש ומדוכא בגלל המצב של אשתו. היא הייתה חולה, אין מה לעשות, זהו. לא סיפר כלום. תמיד היה שקט, היה אומר רק 'קשה'. בנאדם הכי חיובי שיכול להיות", אמר. "לא היה לו אקדח".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
רוכבת אופניים נפצעה אנוש מפגיעת משאית בשפלה
"השתדלנו שתהיה אווירת חג": משפחת מנגיסטו מחכה לחירות של בנה
"זוהמה נוראית": חופי הכינרת מתמלאים אשפה - והתושבים מתוסכלים

חשד לרצח והתאבדות, מעלה אדומים. אפריל 2016. נועם מושקוביץ
שוטרים מחוץ לבניין שבו התגוררו השניים, היום/נועם מושקוביץ

"מדובר במשפחה נפלאה, זוג מדהים", סיפר תושב מעלה אדומים וחבר קרוב של השניים. "הם היו מאוד צנועים. היינו נפגשים ומדברים, אבל הוא לא היה כזה שמתלונן. אני בהלם שהיא הייתה חולה, לא ידעתי על זה".

לדבריו, לזוג יש שלושה ילדים שכבר לא מתגוררים עמם. "הם הגיעו אחריי למעלה אדומים, כבר באמצע שנות ה-80'. ותיקים מאוד במקום", סיפר. "זוג מושלם ומשפחה טובה. זה סיפור ממש עצוב, אנחנו בהלם שזה קרה. לא קל לקבל בשורה כזו".

השניים, כבני 60, נמצאו היום ירויים בדירתם על ידי בנם. כוות משטרה הגיעו למקום וצוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חשד לרצח והתאבדות, מעלה אדומים. אפריל 2016. נועם מושקוביץ
שוטרים בדירת השניים/נועם מושקוביץ

גורמים המעורים בפרטי המקרים הבהירו מיד כי לא מדובר באלימות במשפחה, אלא כי האישה, שהייתה חולה סופנית, ביקשה למות. לדבריהם, לאחר שבעלה ירה בה הוא התאבד. בחקירת האירוע עלה כי בני הזוג ללא עבר פלילי, מדובר בבני זוג במשפחה נורמטיבית.

הפרמדיק דני ריכטר ממד"א שהגיע למקום, סיפר כי מותם של השניים נקבע בתוך זמן קצר מרגע ההגעה למקום. "ראינו בדירה גבר ואישה כבני 60 מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בפלג גופם העליון", אמר. "ניסינו להעניק להם טיפול רפואי אבל הפציעות שלהם היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully