וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצתה בזירת הרצח: קרובי האמנית מקווים לפתור את תעלומת מותה

אחת הנשים שעל פי החשד נרצחו בידי פיודור בייז'נרי, הייתה אמנית מגוש דן. כעת, מקווה משפחתה שתעלומת מותה תגיע לסיום. "אני בטוחה שהיא לא הכירה אותו ", אמרה אמה לוואלה! NEWS

צילום: שלומי גבאי, עריכה: נועה לוי

תעלומת מותה של אמנית מגוש דן החלה להתבהר בימים האחרונים, עם פרסום דבר החשדות נגד פיודור בייז'נרי החשוד ברצח ארבע נשים ובשורה של עבירות אונס. בין היתר, התעורר החשד כי האמנית לא נספתה בשריפה שפרצה בנסיבות מקריות בדירתה בינואר 2015, אלא כי נרצחה ולאחר מכן דירתה הוצתה במכוון בידי בייז'נרי. האמנית, בשנות ה-40 לחייה, הייתה בניגוד לשאר הקורבנות אישה אמידה ממשפחה מבוססת.

בשיחה עם וואלה! NEWS, סיפרה אמה שהיא מתקשה לשוחח על הנושא מאחר שהיא לא מעורה מספיק בפרטי החקירה. "המשטרה עדיין לא עדכנה אותי, אין לנו ודאות בנושא אז קשה לנו לדבר על זה בינתיים", אמרה. "היה על זה איפול טוטאלי. לא הכרתי את הרוצח ואני בטוחה שגם היא לא. הכול מעורפל".

עוד בנושא:
גרושתו של בייז'נרי: "ביום שטוענים שהוא רצח - הוא היה בעבודה"
שכנו של החשוד כרוצח סדרתי: "הערתי לו על המנגל - והוא איים להרביץ לי"
"מניח צינורות גז חמום מוח": כך פעל החשוד ברצח סדרתי ברחבי הארץ

פיודור בייז'נרי החשוד באונס וברצח ארבע נשים. פייסבוק, צילום מסך
"אין לנו ודאות בנושא", אמרה האם של אחת הנרצחות לכאורה. בייז'נרי/צילום מסך, פייסבוק

אחת מהנרצחות הנוספות לכאורה, בת 60, התגוררה בבניין שבו גר בייז'נרי באזור חיפה. האדם היחיד שעדיין מתגורר בבניין מאז מותה, סיפר כי הוא לא זוכר ממנו משהו מיוחד או חריג. "פעם אחת הוא הזמין אותי לשתות אצלו בירה, זה היה כל הקשר בינינו", סיפר לוואלה! NEWS. אתמול, קרא על הפרשה ואמר כי "ממש קשה להאמין. זה מקרה עצוב מאוד".

שכן בדירה הסמוכה לזו שבה התגורר בייז'נרי יחד עם זוגתו סיפר כי החשוד כרוצח סדרתי היה מגיע מדי פעם לבית. "הוא לא היה בן אדם נחמד", ציין. השכן הוסיף כי "לפני שבועיים היו פה שוטרים", אך הסביר כי לא ידע שבן זוגה של שכנתו חשוד כרוצח סדרתי. במהלך השיחה בשכונה, הגיעה לבניין זוגתו של בייז'נרי ופנתה לצוותי התקשורת במקום. "תעזבו אותי, אני כבר לא בקשר איתו", היא הפצירה בהם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הבניין בו התגוררה הנרצחת שעל פי החשד נרצחה על ידי פיודור בייז'נר , בחיפה. שלומי גבאי
"קשה להאמין". הבניין באזור חיפה שבו התגוררה אחת הנרצחות/שלומי גבאי

שכנים אחרים העידו כי בייז'נרי הצטייר להם דווקא כבעל אדיב. שכנה המתגוררת בבניין ממול הוכתה אף היא בתדהמה למשמע החדשות. "הבעל שלה? לא יכול להיות. היא אישה מדהימה. ממש קשה לי להאמין. קרה לה משהו?". היא סיפרה כי בת הזוג של בייז'נרי מגדלת ילדה ואת בנם המשותף.

השכנה העידה כי "המשפחה שלה נהדרת, ההורים שלה תמימים". היא הוסיפה כי ראתה את בייז'נרי כמה פעמים אך לא שוחחה עמו מעולם. "הוא היה נורא נחמד. אי אפשר לראות את הדברים האלו באים, אין לזה סימנים. כל אחד שהוא נורמטיבי יכול להיות מסוכן". לדבריה, מדובר בשכונה מאוד שקטה ונעימה, שמעולם לא קרו בה דברים מהסוג הזה.

שכן אחר סיפר כי "'האיש עם הקעקועים' תמיד אמר שלום. הוא היה בן אדם מופנם ולא מאיים". אשתו הוסיפה כי מדובר בזוג נורמלי לחלוטין. "לא היה שום חשד", העידה. "יש פה רוצח זה מלחיץ, אני דואג על אשתי".

(עדכון ראשון: 19:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully