וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי, תרגיע, מותר גם לערסים לשיר ולבלות בכנרת

27.4.2016 / 12:05

מדהים שבמדינה שמפחיד ללכת בה ברחובות מחשש להידקר, וחברי הכנסת מימין ומשמאל משסים את הציבור שלהם אחד בשני וזוגות צעירים לא יכולים לחלום על לקנות דירה – הדבר שהכי מאחד את כולנו זה כמה בני נוער שעושים "צחוקים" אצל רפי רשף. דעה

אין רגע לבזבז. תלבישו את המזוודות ותארזו את הילדים – הגיע הזמן לקחת את הרגליים ולעוף מפה. הפספורטים שלכם בתוקף? יופי, כי אי אפשר להישאר פה אפילו עוד דקה. הערסים השתלטו על המדינה והם לא מתכוונים להחזיר אותה קיבינימט. היום הם מצטלמים מאחורי פקח שמתראיין לרפי רשף, מחר הם כבר מנהלים את ועדת חוץ וביטחון בכנסת. קדימה, לברלין!

ככה, פחות או יותר, נשמעות שיחות הסלון הווירטואליות ביממה האחרונה בעקבות הריאיון של פנחס ג'ינו, מנהל צוות ההסברה של רשות הכנרת, לרפי רשף אתמול. ומה הדבר הנורא שגורם לכולם להתפלץ לאור הריאיון המדובר ולהספיד את המדינה? בגדול, כמה ילדים שעשו שטויות מאחורי המרואיין והצחיקו בעיקר את עצמם. הם לא רצחו אף אחד, לא אנסו אף אחד ואפילו לא הוציאו כדור חוץ אחרי פציעה של שחקן של הקבוצה היריבה. סך הכל ילדים שהתנהגו כמו ילדים – בילדותיות.

מדהים שבמדינה שאיבדה את דעת הקהל ברחבי העולם והפכה למבודדת מבחינה מדינית, שמפחיד ללכת בה ברחובות מחשש לטרור סכינים, שחברי כנסת מימין ומשמאל משסים את הציבור שלהם אחד בשני ואין לאף זוג צעיר סיכוי לקנות דירה מהמשכורת שלהם – מה שגורם לכולנו להתאחד זה כמה בני נוער שמנסים למסור ד"ש בצורה מטופשת בטלוויזיה. האמת, הראיונות של חברי הכנסת נאוה בוקר וירון מזוז אצל אותו רפי רשף היו הרבה יותר מטרידים לצפייה.

ניוז פלאש: לא המצאנו שום דבר. גם בגרמניה ילדים מתנהגים כמו ילדים. גם הבריטים המנומסים נוסעים עם חברים לחופשות בחופי יוון וספרד, משתזפים יותר מדי, טועמים אלכוהול בגיל צעיר מדי ומתחילים לשיר שירים שהם מכירים ממגרשי הכדורגל. זה במקרה הטוב כמובן, בשנים האחרונות עלו דיווחים על עשרות נערות שהותקפו מינית על ידי נערים בריטים בעיר החוף מאליה בכרתים. אצלנו מדובר, בינתים, בבני נוער ששרים "אל אל ישראל" ו"עם ישראל חי" בכנרת. שיהיה – העיקר שישאירו את החוף נקי אחריהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריאיון של נאוה בוקר אצל רפי רשף היה מטריד אפילו יותר מהילדים השובבים בכנרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז כן, אולי עדיף שילמדו בבתי הספר את הילדים איך להתנהג בציבור, ושצריך לתת כבוד למבוגרים ובאופן כללי לא להתנהג כמו בבונים ויותר כמו בני אדם. צריך גם לחנך נגד גזענות, ולסובלנות בין המינים ושלל המגזרים. זה ללא ספק יתרום להם ולכולנו קצת יותר מלימודי תושב"ע ואלגברה (עם כל החשיבות של שימוש בחישוב שטח של חרוט בחיי היומיום בישראל). אבל רבאק, דווקא במדינה שסובלת ממניה-דיפרסיה, אי אפשר לתת לילדים להיות קצת חוצפנים ושובבים בשלב הזה של החיים? תכף הם יתגייסו לצבא ויצטרכו להסביר להם שהם צריכים להיות הכי מוסריים בעולם בזמן שהם מסתובבים בשטח כבוש ואנשים מנסים לדקור אותם. בואו ניתן להם להוציא את האגרסיות עכשיו בכנרת, זה עדיף מאשר שהם יעשו את זה עם נשק ומחסנית בהכנס.

  • עוד באותו נושא:
  • רפי רשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully