וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקש שימדדו בגד ים - ותקף: נתפס החשוד במאות עבירות מין בקטינות

26.4.2016 / 14:13

אורי ריבקין, תושב אשדוד בן 52, נעצר בחשד שביצע מאות עבירות מין בילדות בנות עשר ו-11 מנתניה ועד אשדוד. מעצרו הוארך בשישה ימים. המשטרה: "הוא הודה ושיחזר המעשים". השופט: "יש חשד מבוסס למעורבתו"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: אוהד פיטר

תושב אשדוד בן 52 נעצר אתמול (שני) בחשד שביצע עשרות מעשים מגונים בילדות ברחבי גוש דן. החשוד נלכד בתום שבוע של חיפושים, שבמהלכו ביקשה המשטרה את עזרת הציבור. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בשישה ימים והתיר לפרסם את שמו - אורי ריבקין.

במהלך החקירה עלה כי ריבקין חשוד במאות מקרים, ולא בעשרות. על פי החשד, הוא תקף ילדות במקומות שונים ברחבי הארץ, מנתניה ועד אשדוד. הוא הורשע בעבר שלוש פעמים במעשים פדופיליים. אשתו של ריבקין היא בכירה בנעמ"ת. החוקר סיפר בדיון כי החשוד טען שהפסיק את הסירוס הכימי ולכן ביצע את המעשים.

במהלך הדיון אמר חוקר המשטרה, רס"ב ליאור סלומון, כי החשוד הודה ושיחזר חלק מהמעשים. הוא הוסיף כי המקרים המיוחסים לחשוד בוצעו בהרצליה, חולון, כפר סבא, תל אביב, בת ים ונתניה. השופט עלאא מסראווה ציין כי "לאחר עיון בתיק החקירה ולאחר שמיעת הצדדים, אני קובע כי קיים חשד סביר, מבוסס למדי, באשר למעורבותו הפלילית של החשוד". השופט הוסיף כי "מטרידה במיוחד התמונה המצטיירת בתיק זה הן מהתלונות והן מגרסתו של החשוד עצמו. מדובר במספר רב מדי של מקרים חמורים ביותר".


עוד בוואלה! NEWS
טילי חמאס וכלי נשק: כך נראה מסע בחירות באוניברסיטה בגדה
חייל בחופשה כיוון את נשקו לעבר ערבי ודרך ללא סיבה

אורי ריבקין חשוד במעשי פדופילה בהרצליה חולון כפר סבא תל אביב חולון בת ים ונתניה בהארכת מעתר מעצר בשלום ת"א. אבי אשכנזי באמצעות מצלמת הסלולרי החכם וואווי, אבי אשכנזי
ריבקין בדיון בהארכת מעצרו, היום/אבי אשכנזי , אבי אשכנזי באמצעות מצלמת הסלולרי החכם וואווי

לפי החשד, הגבר תקף מינית מאות ילדות, בנות עשר עד 11. לאחר התלונות שהוגשו במשטרה, הוקם צוות חקירה מיוחד במרחב איילון. המשטרה מבקשת ממי שיודע פרטים נוספים לפנות למוקד 100.

מהחקירה עלה כי באחד המקרים ניגש החשוד לשתי ילדות בכניסה לבניין שבו הן גרות וביקש מהן למדוד בגד ים. זאת בטענה שהוא מורה לשחייה ומעוניין לראות איך נראה עליהן בגד הים. הוא נכנס איתן למקום מוסתר ושם, לפי החשד, תקף אותן. במקרה אחר הוא חשוד כי ניגש לילדה שנשאה את אופניה בכניסה למעלית בבניין שבו היא גרה, הציע לה למדוד בגד ים ואז תקף אותה.

(עדכון ראשון: 07:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully