וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילי חמאס וכלי נשק: כך נראה מסע בחירות באוניברסיטה בגדה

שמעון סימן-טוב

26.4.2016 / 0:15

באוניברסיטת ביר זית מתנהל מסע בחירות להתאחדות הסטודנטים, בין המועמדים: תא "השהיד יאסר ערפאת" ותא חמאס. הסוגיה הבוערת: המאבק בישראל. "לוחמים התנגדו - והרעידו את האדמה", קראו חלקם

ספק 500

תהלוכות של רעולי פנים, דגמים של טילי חמאס וכלי נשק – כך נראה אתמול (שני) מסע הבחירות לראשות התאחדות הסטודנטים באוניברסיטת ביר זית המתנהל בימים אלה במוסד האקדמי הסמוך לרמאללה. הסוגיה הבוערת על הפרק: המאבק בישראל.

בין תאי הסטודנטים המתחרים ביניהם - תא "השהיד יאסר ערפאת" המזוהה עם פתח, תא הסטודנטים "לקדמה ודמוקרטיה", תא "פלסטין לכל" ותא הסטודנטים האסלאמי המזוהה עם חמאס, ששולט כיום במועצת הסטודנטים המקומית.

לקריאה נוספת:
"פיגועים יש בכל מקום": אלפי מטיילים בירושלים למרות המתיחות
עיתונאית נעצרה בחשד שניסתה לרצוח את אמה בשנתה; מצבה קשה
רעול פנים בלב ת"א: בן 54 נעצר חשוד בתקיפת נערות ונשים

רעולי פנים ודגמי טילים: כך נראות הבחירות לראשות התאחדות הסטודנטים הפלסטינית. ספק 500
טילים באקדמיה. תהלוכה של תומכי חמאס באוניברסיטת ביר זית/ספק 500

האוניברסיטה נצבעה אתמול בצהוב ובירוק. נציגי התאים השונים, חלקם רעולי פנים, התהלכו בשורות כשהם לבושים מדים צבאיים, נושאים דגמים של רקטות שנורו על ישראל מרצועת עזה וקוראים סיסמאות למען אינתיפאדה, טרור והמשך ההתנגדות החמושה. הסטודנטים מתא פתח נראים מסתובבים בדגלים צהובים עליהם מודפסת תמונתו של ערפאת, תוך שהם קוראים סיסמאות של ה"שביבה", תנועת הנוער של הארגון. "לוחמי ההתנגדות התקדמו – והרעידו את האדמה תחת כפות רגליכם", קראו.

אנשי התא של חמאס הסתובבו רעולי פנים בשתי שורות כשהם נושאים דגלים ירוקים. "מביר זית, הצדעה לאסירי החירות", צעקו כשהם הולכים ברחבי האוניברסיטה. "הקשב הקשב, הו כובש, אל-אקצא לא ניתן לכיבוש".

(עדכון ראשון: 22:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully