וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה בפעם העשירית ברציפות: אלו הם 100 האנשים המשפיעים בעולם

המגזין "טיים" פרסם את הרשימה השנתית שלו, ובה הופיעו מנהיגים בולטים בעולם, דוגמת פוטין והמועמדים לנשיאות בארה"ב, לצד שמות מוכרים פחות כמו מלכת הולנד. נתניהו נעדר מהרשימה

נאום אובמה בקובה לאחר הפיגוע בבריסל. רויטרס
נשיא ארה"ב אובמה/רויטרס

המגזין "טיים" פרסם היום (חמישי) כמדי שנה את רשימת מאה האנשים המשפיעים ביותר בעולם. לצד המנהיגים הבולטים ביותר בעולם, כמו נשיא ארצות הברית ברק אובמה - שלו זאת הפעם העשירית ברציפות וה-11 בסך הכל, שר החוץ שלו ג'ון קרי, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ויו"ר קרן המטבע הבינלאומית כריסטין לגרד - שמופיעה על השער, נמצאים גם דמויות מוכרות פחות, כמו מקסימה מלכת הולנד ומושלת קרוליינה הדרומית ניקי היילי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נעדר מהרשימה, אחרי שהופיע בה בשנה שעברה. עוד הופיעו בה - המועמדים לנשיאות בארצות הברית: הילרי קלינטון, ברני סנדרס, דונלד טראמפ וטד קרוז; נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, נשיא סין שי ג'ינפינג ונשיא צרפת פרנסואה הולנד, כמו גם קנצרלית גרמניה אנגלה מרקל, שנבחרה לאשת השנה של המגזין בדצמבר האחרון.

הרשימה מחלוקת לכמה קטגוריות, ולצד פוליטיקאים מוזכרים גם אנשי ספורט, דוגמת שחקן ה-NBA סטפן קרי, מייסד פייסבוק מארק צוקרברג ורעייתו ושחקן הקולנוע האמריקני ליאונרדו די קפריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully