וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הימין גידל פסיכופטים": הסרטון הלוחמני של ח"כ מרגלית. צפו

לה-פמיליה? "ג'ובניקים שמרגישים גברים רק בקבוצות של מאה". להב"ה? "חבורת גברים שאף אחת לא רצתה אותם". ח"כ אראל מרגלית פרסם סרטון חדש שבו הוא מבקש להתפקד לעבודה, תוך שהוא תוקף בשפה בוטה ארגונים ופוליטיקאים מהימין

יח"צ - חד פעמי
"פישלנו כי השארנו את הבמה לאלה שתוקעים דגלים בתחת במקום להניף אותם בגאווה"

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) פרסם אמש (שלישי) בערוץ הפייסבוק שלו סרטון, שבו שטח את משנתו על מה שלדעתו הביא את השמאל למצב שבו הוא נמצא כיום, ומה עליו לעשות כדי להיחלץ ממנו. בסרטון הוא נראה עומד ונואם על רקע כהה, כשבזמן דבריו משולבות תמונות שממחישות אותם. מטרת הסרטון היא עידוד התפקדות לעבודה, ולקראת סופו מופיעה הסיסמה: "מתחילים את העבודה מחדש". הוא נחתם במילותיו של מרגלית: "די להרגיש שהכול אבוד. התפקדו עכשיו – נהיה גדולים וננצח".

"פישלנו. פישלנו כי נתנו להם לצרוח. לצרוח ולהרגיש שהם צודקים. לצרוח, ולהיראות גברים. ואלוהים, תראו כמה פסיכופטים הם גידלו", פתח את דבריו. "הם גידלו את הצל שמפחד מהצל של עצמו. שישאל את הפנתרים השחורים איך מרימים מאבק בישראל. לא מאבק של אפסים. הם גידלו את לה-פמיליה, חבורת ג'ובניקים שמרגישים גברים רק בקבוצות של מאה. הם גידלו את אורן חזן שהרובה היחיד שהחזיק בחיים שלו היה רובה מים במסיבת בריכה בקזינו בבולגריה. הם גידלו נערי גבעות ששורפים משפחות וצריכים מוסד סגור. ועוד לא דיברנו על ארגון להב"ה, חבורת גברים שאף אחת לא רצתה אותם".

מרגלית לא חוש?ך את שבטו גם מהמחנה שאליו הוא משתייך. "אנחנו פישלנו כי השארנו להם את הרחובות. כי השארנו את הבמה לאלה שתוקעים דגלים בתחת במקום להניף אותם בגאווה. פישלנו כי תקפנו את מנשקי המזוזות במקום פשוט לנשק אותם. בקיצור, פישלנו כי שתקנו", הודה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"כולנו בני חורין גם החייל הגיבור מחברון": אלפיים בעצרת בת"א
"תעבדו בשבילי - קבלו בי"ס": ההקלטה שחושפת מעורבות לחיאני בבחירות
ציוד היוקרה של ענבל אור יימכר בעשרת אלפים שקל פחות מהשווי שנקבע

אראל מרגלית, המחנה הציוני, אפריל 2015. טלי מאייר
"הם גידלו נערי גבעות ששורפים משפחות וצריכים מוסד סגור" אראל מרגלית/טלי מאייר
"אז עכשיו אנחנו נראה להם שגם לצעוק אנחנו יודעים יותר טוב. תחזירו לנו את המדינה קיבינימט!"

לאחר ההודאה, מרגלית חזר מיד לתקוף את הימין. "פחדנו להיראות כמוהם, פחדנו לספר שנתניהו, 'מר ביטחון', שחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, שהוא ראש הממשלה הראשון שיצא תיקו עם החמאס. שבאופן כללי הם בעיקר יודעים להחזיר שטחים בלי תמורה, ליילל, להסית, להיכנס להיסטריה, להתקפל עם זנב בין הרגליים – ואז להתבכיין".

"'אבל רגע', אתם אומרים, לפחות הם מחוברים לעם", המשיך. "עאלק מחוברים. אני דאגתי לפריפריה בשבוע כמו שמירי רגב לא תדאג לה כל החיים שלה. כשהקמתי חברות לא הלכתי להרצליה פיתוח, אלא עשיתי את זה עם צעירים בירושלים, בבאר שבע ובקריית שמונה. והליכוד בינתיים? רק דיבר וצרח וגנח".

מרגלית המשיך להאשים את הליכוד בהתנשאות, ואמר: "אני צמחתי מאפס וראיתי מצוקות שנסיכי הליכוד עוד לא חוו בחיים שלהם. את הפריפריה הם רואים דרך הסמסים שהם שולחים לשם עם שקרים והסתה ש'הערבים נוהרים לקלפיות', ואחרי זה הם לא משתינים לכיוון של הפריפריה. אני אכלתי את החרא, את הזיעה ואת הדם עם החברים שלי בגולני, בזמן שכל הביטחוניסטים דה-לה-שמאטע אכלו בקריה ושירתו ב'במחנה'. אבל מה? הם יודעים דבר אחד הרבה יותר טוב מאיתנו – הם יודעים לצרוח". לבסוף, הכריז: "אז עכשיו אנחנו נראה להם שגם לצעוק אנחנו יודעים יותר טוב. תחזירו לנו את המדינה קיבינימט!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אראל מרגלית בקמפיין חדש: "תחזירו לנו את המדינה".
מרגלית

מרגלית נחשב לאחד המתנגדים הבולטים במחנה הציוני ליו"ר יצחק הרצוג, ומיצב את עצמו בחודשים האחרונים כאחד המועמדים הבולטים להחלפתו. בחודש שעבר פרצה מהומה בישיבת סיעה של המחנה הציוני בהשתתפות מרגלית. לאחר שנדחתה דרישתו של חבר הכנסת לדון בהקדמת הפריימריז, ביקש הח"כ את זכות הדיבור וקרא לעברו: "אתה דיקטטור". לאחר מכן, בעקבות התערבותה של הח"כית ציפי לבני, קרא מרגלית לעברה: "את במפלגה הזאת אורחת".

לאחר המהומה אמר מרגלית כי הוא שוקל להתמודד נגדו. לאחרונה הוא שכר את שירותיהם של ספי שקד ומשה קלוגהפט, שני יועצי תקשורת בכירים. קלוגהפט הוא יועצו הקרוב של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully