וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות צילום חיפש דג נדיר ומצא משהו אחר לגמרי -אדם נטוש על אי

20.4.2016 / 9:41

אבודים גרסת 2016: צוות צילום בריטי הציל אדם שנתקע על אי בודד באוסטרליה. בזמן שחיפשו אחר דג נדיר הם ראו לפתע גבר מזוקן יוצא ממערה ומנופף אליהם בהיסטריה. הבחור שמזדהה כ"טרמין" סיפר שיצא לצוד צדפות אבל איבד את סירתו

River Monsters Global

בסרטון – הפרומו לעונה החדשה של River Monsters

צוות של תוכנית דוקומנטרית בריטית התכוון לצאת למסע אחר חיות מסוכנות באי נידח באוסטרליה, אך גילה יותר משציפה. מתוך מערה הגיח אדם מזוקן ועירום למחצה, שסיפר כי איבד את סירתו ומאז הוא חי שם.

ג'מי וויד מהתוכנית "מפלצות הנהר" חקר את האוקינוס באי הצפוני בראני, שאינו מאוכלס על ידי בני אדם. הוא תר אחר דג נדיר שחי במקום, אולם בשעה שחמשת אנשי הצוות שטו בנהר שורץ תנינים הם הבחינו בבחור שנופף לעברם בצורה פרועה. הגבר הזדהה כ"טרמין" וסיפר שאיבד את דרכו מספר ימים קודם לכן לאחר שנטש את סירתו כדי לצוד צדפות. החום הכבד במקום גרם לו לבלבול ובגלל התייבשות הוא היה חלש מדי בשביל לחפש מים או מזון.

נמצא איש שספינתו טבעה וחי על אי. river monsters / animal planet  זה תוכנית טלוויזיה, צילום מסך
יצא לצוד צדפות ואיבד את הסירה בגלל מכת שמש. טרמין על סירת החילוץ/צילום מסך, river monsters / animal planet זה תוכנית טלוויזיה

סטפן שרמן, במאי הפרק שהיה בסירה סיפר שטרמין היה חלש כל כך שיתכן שאילו היו מגיעים מספר שעות לאחר מכן הוא היה מת. "הוא אמר תפילות אחרונות, הוא היה מוכן למות", הוסיף. מדריך מקומי שהתלווה לצוות הצילום זיהה את טרמין וסיפר שהוא דייג מנוסה שמכיר את האזור היטב.

שרמן סיפר שטרמין בילה את הלילה בבקתה עם הצוות ולמחרת כבר חש בטוב וחזר לביתו. "הוא סיפר שהפסיק לעשן לפני המקרה אבל עכשיו הוא יחזור. הוא טוען שאם היתה לו מצית הוא היה יכול לבשל והיתה לו אש", גילה שרמן בחיוך.

עוד באותו נושא

צפו: קשיש יפני בן 76 חי בעירום על אי בודד

לכתבה המלאה

צפו ברגעי החילוץ הדרמטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully