וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החייל הוא הבן של העם": אייל גולן יופיע בעצרת לחייל היורה

שרון גל קרא בפייסבוק לציבור להגיע ל"מפגן ענק של תמיכה" למען החייל ביום שלישי. בהפגנה, תחת הכותרת "לא מפקירים לוחם, נותנים גיבוי לצה"ל", צפויים להופיע אמנים בהם אייל גולן וסאבלימינל

עריכה: ניר חן

הפגנת תמיכה בחייל שירה במחבל הפצוע בחברון תתקיים ביום שלישי הקרוב בתל אביב - כך הודיע אתמול (ראשון) העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל בדף הפייסבוק שלו. בפוסט שפרסם גל, הוא קרא לציבור להגיע כדי "לדרוש את שחרורו של הלוחם". ההפגנה תתארגן תחת הכותרת "לא מפקירים לוחם, נותנים גיבוי לצה"ל", ועל פי הדברים שכתב גל, לאירוע יגיעו האמנים אייל גולן, דוד ד'אור וסאבלימינל.

"יום שלישי, 19:30 בכיכר רבין בתל אביב - יוצאים לדרוש את שחרורו של הלוחם", כתב גל. "באים עם דגלי ישראל, באים עם אהבת ישראל, למפגן ענק של תמיכה. אסור להישאר בבית, אסור להישאר אדישים". הוא הוסיף: "זה רגע האמת שלנו, חייבים לעשות מאמץ ולבוא, לצאת מהפייסבוק לרחוב".

הזמר אייל גולן מסר בתגובה: "החייל הוא כמו הבן של כל עם ישראל, אני בא לתמוך בחייל ובמשפחתו".

לקריאה נוספת:
אמו של החייל היורה לנתניהו: "חוששים מהליך לא נקי; מתמוטטים"
200 מפקדים במכתב תמיכה ברמטכ"ל: "להוציא את צה"ל מהביצה הפוליטית"
אביו של החייל היורה ליעלון: "מזועזעים מההסתה, אבל מיהרת להרשיע אותו"

הפוסט שפרסם שרון גל:

בתגובה לארגון ההפגנה, ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) קרא לגולן לבטל את הופעתו בעצרת. "דרך ארוכה עבר אייל גולן מהזמר הרומנטיקן ששר 'צאי אל החלון', ועד לזמר שעומד על המרפסת יחד עם חברי הצל בהפגנה נגד הרמטכ"ל. אייל, אל תהפוך מזמר לאומי לזמר לאומני. אני קורא לך אייל גולן לחזור בך מהופעה שמחלישה את צה"ל ופוגעת בשיקול הדעת הפיקודי. לצערי, ראש הממשלה נתן את האות להמון לקבוע את הטון בפרשת החייל, ואייל גולן ממשיך את רוח נתניהו", מסר מרגלית.

ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) הגיבה גם היא לארגון ההפגנה, ומסרה: "‏מה שישראל צריכה עכשיו זה לא זמרים ששרים את מה שהקהל רוצה לשמוע בכיכר - אלא מנהיג שעומד מול הקולות האלה וניצב לצד צה"ל, על מפקדיו, ערכיו ומערכת המשפט. אנחנו חיים במדינה שבה לא תולים בכיכר העיר ולא מזכים בכיכר העיר. הצדק יצא לאור על פי ערכי צה"ל באולם המשפט - ולא בכיכרות".

הפרקליטות הצבאית תגיש היום כתב אישום נגד החייל בגין הריגה. ביום חמישי האחרון הוגשה נגד החייל הצהרת תובע בבית הדין הצבאי ביפו, זאת לאחר שירה למוות במחבל בחברון בחודש שעבר, בעודו מנוטרל ופצוע. לבקשת התביעה, בית הדין האריך את מעצרו של החייל עד היום.

לאחר קבלת ההחלטה על הארכת המעצר, אמר אביו של החייל כי "המדינה אובססיבית" לגביו וכי הוא "בסך הכל הגן על המדינה". "הוא נשלח על ידי הצבא להגן עליכם, על כולנו. והיום המדינה נגדנו, נגד כל חיילי צה"ל. הבן שלי זה הבן של כולם", אמר האב. "איך אפשר להאשים אדם בהריגה בזמן שהוא מנטרל מחבל שניסה לרצוח לפני כן? אני פונה לכל האזרחים במדינה הזו – לאיפה הגענו? אנחנו רוצים את הילד שלנו בבית. אני נכה משרד הביטחון, ושירתי את המדינה יותר מ-30 שנה. אני מבקש, תחזירו לי את הילד הביתה".

(עדכון ראשון: 20:56)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בית הדין הצבאי ביפו – דיון בעניינו של החייל היורה מחברון. שבתי בנדט באמצעות מצלמת הטלפון החכם וואווי, שבתי בנדט
החייל ומשפחתו בבית הדין ביפו, בשבוע שעבר/שבתי בנדט , שבתי בנדט באמצעות מצלמת הטלפון החכם וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully