וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לגורים: גן חיות בסינגפור הציג ניסיונות הזדווגות של פנדות

אחרי שכמה ניסיונות הזדווגות טבעית נכשלו, החליטו בשמורת הטבע לחיות בר בסינגפור לבצע הזרעה מלאכותית. בדובים השחורים-לבנים ניתן לאשר היריון רק לקראת סופו, ועובדי השמורה ממתינים במתח לדעת אם יזכו בגורים

ספק 500

עובדי שמורת הטבע לחיות בר בסינגפור ממתינים במתח כדי לדעת אם יזכו בגורי פנדה. השבוע בוצעה הזרעה מלאכותית בפנדה הענקית ג'יה ג'יה, לאחר שכמה ניסיונות הזדווגות טבעית עם הפנדה הזכר קאי קאי נכשלו. מעתה ועד ספטמבר תעבור ג'יה ג'יה בדיקות אולטרסאונד, רק אז יוכלו לקבוע האם היא בהיריון. זאת משום שבדובי פנדה ניתן לאשר היריון רק לקראת סופו.

ד"ר צ'נג וון-האור, מומחה ראשי למדעי החיים בשמורת הטבע בסינגפור, אמר ל-"The Straits Times" כי "בימים האחרונים ישנה פעילות מאוד אינטנסיבית של תצפית וניטור של זוג הפנדות שהגיעו לשיא בהזרעה המלאכותית של ג'יה ג'יה. הפנדה שלנו ביישנית מטבעה, ומעכשיו אנחנו מתמקדים בה".

עוד בוואלה! NEWS:
הרוגים ופצועים ברעידת אדמה עוצמתית בדרום יפן
שר החוץ של פולין: "רוסיה יותר מסוכנת מדאעש"
מדד העבודות הגרועות: העיתונאים במקום הראשון – שוב

הפנדות הענקיות ג'יה ג'יה (מימין) וקאי קאי בשמורת הטבע לחיות בר בסינגפור. שמורת הטבע לחיות בר של סינגפור, מערכת וואלה! NEWS
הפנדות הענקיות ג'יה ג'יה/מערכת וואלה! NEWS, שמורת הטבע לחיות בר של סינגפור

וון-האור הוסיף כי הפנדות הענקיים החלו להראות סימנים לכך שהם נכנסים לעונת הרבייה בסוף החודש שעבר. הוא ציין כי הצמד הפגין את התנהגות החיזור הטיפוסית לבני מינו במשך שבועות. קאי קאי השמיע קולות הדומים לציוצים כדי לזכות בתשומת הלב של ג'יה ג'יה, בעוד היא ישנה שעות רבות יותר מהרגיל ובשעות שהייתה ערה, הסתובבה בחוסר מנוחה.

עונת רבייה של דב פנדה ענקי מתחילה לרוב בפברואר ונמשכת עד חודש מאי. אינסטינקט ההזדווגות של הפנדה מופעל על ידי שינויים הורמונליים הנוצרים בתגובה לשינויים העונתיים, כגון שינויי טמפרטורה ואורך היום, המתארך באביב לעומת החורף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיפול הזרעה מלאכותית בפנדה ג'יה ג'יה בשמורת הטבע לחיות בר בסינגפור. שמורת הטבע לחיות בר של סינגפור, מערכת וואלה! NEWS
טיפול הזרעה מלאכותית בפנדה ג'יה ג'יה/מערכת וואלה! NEWS, שמורת הטבע לחיות בר של סינגפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully