וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ראובן: "דבריי על הרצוג הוצאו מהקשרם, אני מאחוריו"

13.4.2016 / 22:45

לאחר שאמר כי יש מקום לשקול השעייה של הרצוג בשל בדיקתו, הדגיש חבר מפלגתו בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "אם תחל חקירה פלילית נידרש למחשבה ואולי לקבלת החלטות, אבל אנחנו רחוקים משם"

עריכה: ניר חן

ח"כ איל בן ראובן (המחנה הציוני), שאמר כי יש מקום לשקול השעיה של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג בעקבות הבדיקה שמתנהלת נגדו בנוגע למימון קמפיין הבחירות לראשות המפלגה ב-2013, ביקש היום (רביעי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS להדגיש את תמיכתו בהרצוג. "דבריי אתמול הוצאו לגמרי מהקשרם", טען.

לדבריו, "אם חס וחלילה הדברים יסתבכו ותחל חקירה פלילית, אנחנו נידרש למחשבה ואולי לקבלת החלטות שעלולות להיות קשות. כרגע אנחנו לא שם ורחוקים משם".

בן ראובן סיפר כי הוא עובד עם הרצוג כבר הרבה זמן ומאוד סומך עליו. "אני חושב שהוא אדם ראוי וישר. ישבתי אצלו ודיברתי איתו על כל הדברים ואני מאמין לכל מילה שלו", אמר. "אני גם סומך מאוד על מערכות החקירה והמשפט של מדינת ישראל. לכן, אני מניח שבתוך זמן קצר נקבל הבהרה באשר לניקיון כפיו של הרצוג".

עוד בוואלה! NEWS:
הרצוג על הבדיקה נגדו: "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם עלילות"
חיבוק מבוז'י ובירה על מחצלת: החגיגה של יחימוביץ' נתפרה למידותיה
לבני נגד הצטרפות לממשלה: "תהום פעורה בינינו לבינם"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' חוגגת עשור בפוליטיקה בתמונה עם חבר הכנסת יצחק הרצוג. ראובן קסטרו
"זו לא חוכמה להתייצב לצד מנהיג כשהכול מצליח". הרצוג באירוע של שלי יחימוביץ', השבוע/ראובן קסטרו

"בסיטואציה הנוכחית אני מצפה שנפעל כתנועה, כסיעת שאנשיה מתייצבים לצדו של הרצוג", הוסיף בן ראובן. "זו לא חוכמה להתייצב לצדו של מנהיג כשהכול מצליח".

האפשרות של מינוי מנהיג אחר באופן זמני מחשש להיחלשות הסיעה, לדעת ראובן, לא באה בחשבון. "זו תהיה חולשה שלנו כסיעה עם אנחנו נעוף לצדדים כי השעה קשה", אמר. "היכולת של תנועה היא דווקא בשעות הקשות, שאם נעבור אותן זה יחזק אותנו מול האתגרים שעומדים בפנינו ברמה הלאומית. לכן אני רק מתחזק בעמדותיי ובערכיי. אני באתי ממערכת שנושא האמון והרעות יש לה לא רק מילים אלא משמעות יותר גדולה מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully