וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 13.4.16

מדוע נאלצים ילדי מדרשת שדה בוקר לפנות את בית הנוער המשמש אותם לפעילויות חברתיות? משפחות בדואיות שמתגוררות בפזורה ליד לקיה נאלצות לחיות ללא ביוב,מחוץ למתקן הכליאה חולות יתקיים ביום שישי סדר פסח סמלי עם מבקשי מקלט ואביהו מדינה נגד פסטיבל הזמר המזרחי

עריכה: מיכאל ברגמן

ארבע מאות וחמישים ילדים המתגוררים ביישוב מדרשת שדה בוקר אמורים לפנות את בית הנוער המשמש כבר יותר מחמש עשרה שנה לפעילויות חינוכיות בלתי פורמליות וגם מקום מפגש אחר הצהריים. ההורים והילדים מוחים על הפינוי מבלי שנמצאה חלופה ראויה.

הביוב שזורם ליד בתי משפחות בדואיות שמתגוררות בפזורה סמוך ללקיה גורם למטרדי ריח קשים ומהווה מפגע תברואתי וסביבתי. המשפחות מבקשות להסיר את המפגע אבל משום שאינן משתייכות לשום ישוב הן לא זכאיות לקבל את השירות המינימלי הזה.

סדר פסח סמלי עם מבקשי המקלט המחכים לבשורת החירות ייערך ביום שישי הקרוב מחוץ למתקן הכליאה "חולות". השנה יתקיים האירוע בסימן "כל דכפין ייתי ויכול" עם דרישה לשנות את המדיניות של תת-תזונה בחולות, ולספק לכלואים גישה למזון בריא וראוי.

כבר מתחילת דרכו המוסיקלית העניפה פעל אביהו מדינה רבות למען התפתחות המוסיקה הים תיכונית הישראלית ובשנה שעברה זכה לכבוד והערכה על תרומתו זו כשהוזמן להשיא משואה בטקס יום העצמאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully