וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שמראה איך יראו קעקועים על הגוף שלכם בזמן אמת

אילן גלר

13.4.2016 / 9:39

אפליקציות רבות מאיימות להשחית את זמננו לריק אבל InkHunter עשויה להציל אתכם מטעות שתתחרטו עליה כל חייכם

צילום מסך

קעקוע הוא התחייבות ארוכת טווח, ולמרות שניתן להיפטר מקעקועים באמצעות הליך רפואי, רבים מהמקועקעים לא עושים זאת. למרות שלפי הסקרים, כ-24 אחוזים מהאמריקנים מתחרטים על כתובת קעקע המופיעה על גופם והיו מעדיפים להסיר אותה.

אפליקציה חדשה וחינמית, בשם InkHunter, מנסה למנוע את החרטה ומציעה לכם לבדוק מראש כיצד בדיוק הקעקוע יראה על הגוף ולא רק על דף השרטוטים. האפליקציה מציגה את כתובת הקעקע על עורכם באופן וירטואלי ומאפשרת לקבל החלטה, בעיקר אם בתיאוריה הדרקון הסיני הענק הזה על כל הגב נשמע לכם מעולה ובפועל הוא כנראה יהיה קצת מוגזם.

כדי להשתמש באפליקציה תחילה בחרו קעקוע מוכן מתוך הגלריה של האפליקציה, או השתמשו בציור חדש אותו תוכלו להעלות. לאחר מכן תתבקשו לצייר סמיילי על הנקודה בגופכם שאותה אתם חושבים לקעקע. הסמיילי יאפשר לאפליקציה לחשב באופן מדויק כיצד הקעקוע יראה כשיהיה מוכן. כעת יש לכוון את עדשת המצלמה לעבר הסמיילי, ומיד תוכלו לראות את התוצאה הסופית, אותה ניתן גם לשתף עם חברים ולשאול לדעתם.

מאחורי הקלעים פועל אלגוריתם מתוחכם למדי, שפותח במשך חודשים ארוכים על ידי צוות אוקראיני. התכניות לעתיד הן לחבור למכוני קעקועים, כך שתוכלו לדעת בדיוק למה לצפות ולבחור באנשי המקצוע הנכונים והטובים ביותר. בנוסף, בוחנת החברה אפשרויות לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת לצורך פיתוח פיצ'רים במשחקים.

InkHunter זמינה להורדה בינתיים לאייפון בלבד.

אינק האנטר. צילום מסך
תוך רגע תוכלו לראות איך הקעקוע נראה על גופכם ולשחק עם הגודל והזווית./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully