וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מפריז מתנהג כמו "אסיר לדוגמה": תמונות ראשונות מהכלא

גורם בבית הכלא שבו מוחזק החשוד המרכזי במתקפת הטרור בפריז מאז מעצרו בבריסל בחודש שעבר, מסר לעיתון כי הוא "ילד טוב מאוד" וכי "יש לו תיאבון". הוא צפוי להיות מוסגר לצרפת בקרוב

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

סלאח עבד א-סלאם, אחד מחברי חוליית "המדינה האסלאמית" (דאעש) שהשתתף במתקפת הטרור בפריז ב-13 בנובמבר ונעצר בחודש שעבר בבלגיה, מתנהג כמו "אסיר לדוגמה" – כך מסר גורם בבית הכלא בברוז' שבו מוחזק עבד א-סלאם לעיתון הבלגי "הט ניוזבלאט". בשער העיתון שפורסם היום (שלישי) מופיעה תמונה ראשונה של המחבל המבוקש מבית הכלא, שבה הוא נראה עייף מאוד.

בניגוד לתמונות שלו שהופצו בעת החיפושים אחריו, החל מסוף חודש נובמבר, בתמונה החדשה נראה עבד א-סלאם עוטה זקן קצר ולבוש בחולצה ארוכה שחורה. אותו גורם בבית הכלא תיאר את עבד א-סלאם כ"ילד טוב מאוד" וציין כי "יש לו תיאבון".

עוד בוואלה! NEWS:
"המחבל בכובע" הודה: רצינו לתקוף בפריז שוב, אך נאלצנו למהר
המחבל ממתקפת הטרור בפריז: "מנעתי קורבנות נוספים כי לא התפוצצתי"
בלגיה: המחבל הנמלט מפריז יוסגר לצרפת

שער "הט ניוזבלאט" עם תמונתו של סלאח עבד א-סלאם, 12 באפריל 2016. טוויטר, צילום מסך
מוחזק בכלא המאובטח ביותר בבלגיה. עבד א-סלאם/צילום מסך, טוויטר

כמו כן, נמסר כי עבד א-סלאם נשמר תחת אבטחה כבדה, ושומר עובר ליד תאו שמונה פעמים בכל שעה. בית הכלא בברוז', שבו מוחזק עבד א-סלאם עד להסגרתו הצפויה לרשויות בצרפת בשבועות הקרובים, נחשב לכלא המאובטח ביותר בבלגיה. לתאים בו יש דלתות כפולות, כל הריהוט מוברג לרצפה או לקירות ומורכב מחומרים חזקים, שלא ניתנים לפירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully