וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 בכירים לשעבר במערכת הביטחון ליעלון: "מגנים את המתקפה נגדך"

בכירים בצה"ל, שב"כ, מוסד ומשטרה שלחו מכתב לשר הביטחון שבו יצאו נגד המתקפה נגדו ונגד הרמטכ"ל. "ניסיון פסול ומסוכן לגרור את צה"ל למגרש הפוליטי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

כ-200 בכירים לשעבר במערכת הביטחון שלחו הערב (שני) מכתב לשר הביטחון, משה יעלון, שבו הביעו דאגה רבה סביב מה שהגדירו "מתקפה מתלהמת נגדו ונגד הרמטכ"ל, גדי איזנקוט". הבכירים המשתייכים לצה"ל, שב"כ, המוסד והמשטרה, הם בדרגות של תתי אלופים ומעלה ומקביליהם ביתר גופי מערכת הביטחון. כולם חברים בתנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
המשפחה הפלסטינית שלביתה הושלכו רימונים: "מקווים שימצאו את האשמים"
משפחת המחבל מחברון דורשת את גופתו: "ראוי לקבורה כמו כל אדם"
נתניהו בגולן: "פועלים בעשרות התקפות כדי למנוע מחיזבאללה נשק"

סריקה

"אנו, בכירים לשעבר בצה"ל, במוסד, בשב"כ ובמשטרה מגנים את המתקפה המתלהמת נגד הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט ונגדך, ורואים בה ניסיון פסול ואף מסוכן לגרור את צה"ל למגרש הפוליטי", נכתב. "בתום עשרות שנות שירות, כל אחד מאתנו מכיר את מערכת הביטחון לפני ולפנים ויודע את יכולותיה המקצועיות שאין מרשימות מהן. אך גם המערכת החזקה והאיכותית ביותר אינה חסינה בפני ניסיונות מתמשכים של פוליטיקאים לשחוק את תדמיתה ואת האמון בקברניטיה. על רקע זה, אנחנו מצטרפים לקריאתך לפוליטיקאים לגווניהם: השאירו את צה"ל מחוץ לפוליטיקה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כנס הביטחון הבינלאומי, מינכן, גרמניה. 14 בפברואר 2016. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"עומדים איתך מאחורי עמדתך". יעלון/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

עוד הוסיפו: "צה"ל תיחקר ובודק את אירוע הירי בחברון באופן המקצועי והאחראי ביותר. אנו עומדים איתן מאחורי עמדתך והחלטות הרמטכ"ל ומגבים אותן לחלוטין. צה"ל יסיק את המסקנות המשפטיות, הפיקודיות, המבצעיות והערכיות הנדרשות. חובה לתת לצה"ל לעשות מלאכתו נאמנה ולרמטכ"ל להוביל את חייליו ביושר, בעוז ולאור אמות מוסר הלחימה הערכיות, שהן עמוד השדרה של צה"ל".

על המכתב, אשר שלחו חברי תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" חתמו בין השאר ראש המוסד לשעבר דני יתום, האלוף שלמה ענבר, ראש המוסד לשעבר, שבתאי שביט, יו"ר התנועה אלוף במיל' אמנון רשף, אריה פלמן, לשעבר מ"מ ראש השב"כ ובכירים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully