וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים התפרצו להרצאה של ברקת בארה"ב: "לסיים את הכיבוש". צפו

7.4.2016 / 9:15

ראש עיריית ירושלים דיבר בפני סטודנטים על עמדותיה של ישראל כשלאולם התפרצו עשרות מפגינים עוטים כאפיות ונושאים דגלי פלסטין. למקום הוזקעו כוחות משטרה וברקת התעקש להמשיך בהרצאתו. "מי שחושב שבקריאות לאלימות יצליח להשתיק אותנו - טועה"

צילום: דוברות עיריית ירושלים, עריכה: יאיר דניאל

עשרות מפגינים פרו-פלסטינים התפרצו אתמול (רביעי) להרצאה של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בקמפוס אוניברסיטת סן פרנסיסקו בארצות הברית. המפגינים, שנכנסו לאולם כשהם עוטים כאפיות ונושאים דגלי פלסטין ורמקולים, קטעו את ההרצאה בקריאות גנאי לעבר ברקת ובקריאות לחידוש האינתיפאדה. המפגינים הצדיעו במועל יד, קראו לסיום הכיבוש ולקץ מדינת ישראל, וכינו את ישראל מדינת טרור ואפרטהייד. כמו כן, הם ביקשו לגרש את ברקת מהקמפוס.

בעקבות האירוע הוזעקו למקום שוטרים ומאבטחים כדי להגן על ברקת, שהתעקש להמשיך את הרצאתו תוך כדי ההפגנה האלימה והרועשת בתוך האולם. ברקת עבר מדוכן הנואמים אל תוך הקהל והמשיך לענות על שאלות רבות של הסטודנטים עד לסיום ההרצאה. "מי שחושב שבקריאות לאלימות ובהסתה פרועה יצליח להשתיק אותנו או להסיט אותנו מעמדותינו טועה טעות חמורה", אמר ברקת.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיא רומניה: חקירת שני סוכני המוסד לשעבר תשפוך אור על פרשת הריגול
לקראת מתקפת "אנונימוס": מערכת הביטחון נערכת לפריצות לאתרים ממשלתיים
"מל"ט 'מתאבד' ישראלי נצפה תוקף מטרות בגבול אזרבייג'ן"

עשרות מפגינים פרו פלשתינים התפרצו במהלך הרצאה של ראש העיר ירושלים ניר ברקת בקמפוס אוניברסיטת סן פרנסיסקו בארה"ב. דוברות עיריית ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
מפגינים נושאים דגלי פלסטין באוניברסיטת סן פרנסיסקו/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית ירושלים

"נמשיך לבנות, לפתח ולחזק את מדינת ישראל, ובתוכה ירושלים המאוחדת, ונמשיך להשמיע את עמדותינו ואת צדקת דרכנו במקומות שאליהם נוזמן, גם במקומות שבהם ינסו למנוע מאתנו", הוסיף ראש העירייה. "הבעתי את מחאתי על ההתנהלות המבישה בפני נשיא האוניברסיטה וראש עיריית סן פרנסיסקו, ואמרתי להם שאסור להתיר הסתה מסוכנת כזו במדינה דמוקרטית ככלל ובקמפוסים בפרט".

ברקת הגיע לקמפוס של אוניברסיטת סן פרנסיסקו במסגרת מסע הרצאות באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי ארצות הברית כדי לדבר על ירושלים ולהסביר את עמדותיה של ישראל. מחר הוא צפוי להמשיך במסע ההרצאות, וידבר בפני מאות סטודנטים באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully