וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת סייבר בדרך: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

7.4.2016 / 6:00

האקרים פעילי "אנונימוס" מאיימים, כמדי שנה, לתקוף תשתיות אינטרנט בישראל. ייערך דיון בעניין החייל החשוד בהריגת מחבל בזירת פיגוע בחברון. חמש שנים ליירוט הראשון של כיפת ברזל ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

דיון בעניינו של החייל החשוד בהריגת מחבל

החייל היורה מחברון בבית הדין הצבאי בקרייה בעת דיון בעניינו. מגד גוזני
דיון בעניין תנאי מעצרו. החייל החשוד בהריגת מחבל בבית הדין הצבאי, שלשום/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום (חמישי) יתקיים בבית הדין הצבאי ביפו דיון בעניינו של החייל, לוחם חטיבת כפיר, שחשוד בהריגת מחבל בזירת פיגוע דקירה בחברון. שלשום דחה בית הדין הצבאי לערעורים בקריה את הערר שהגישה התביעה הצבאית על תנאי מעצרו של החייל. המשנה לנשיא בית הדין, תת-אלוף דורון פיילס, קבע כי החייל ישוחרר למעצר פתוח בבסיס. היום יתקיים דיון נוסף בעניין תנאי מעצרו. סנגוריו מנסים לבטל את הדיון ולהגיע להסכמה עם התביעה על המשך מעצר פתוח בבסיס.

מתקפת האקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנה רביעית ברציפות. הודעת אזהרה שפרסם "אנונימוס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום הוא יום חגם של ההאקרים המשתייכים ל"אנונימוס", שמידי שנה מאיימים במתקפת סייבר על ישראל ב-7 באפריל. המתקפה, שזכתה לכינוי OPISRAEL, צפויה להתקיים השנה בפעם הרביעית ברציפות. חברי "אנונימוס" מאיימים מידי שנה לפרוץ לאתרים מובילים בישראל מתוך זעם, לטענתם, על "הכיבוש הציוני והפשעים נגד הפלסטינים". מתקפת הסייבר מכוונת לתשתיות האינטרנט של ישראל, מדיות חברתיות ואתרים ממשלתיים וציבוריים. בשנים קודמות לא הצליחו ההאקרים לבצע מתקפה של ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אחרי הערפל - מזג האוויר ייעשה נאה

ערפל בתל אביב. ראובן קסטרו
ערפל בתל אביב/ראובן קסטרו

הבוקר ישרור ערפל כבד ברוב חלקי הארץ. בשל תנאי מזג האוויר, נסגר נמל התעופה שדה לנחיתות. לאחר התפזרות ערפילי הבוקר יעשה נאה, בטמפרטורות לא יחול שינוי של ממש. הלילה: נאה עד מעונן חלקית.

מחר יהיה מעונן חלקית בעננות בגובה רב. הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת וייעשה חם מהרגיל עד שרבי ברוב חלקי הארץ.

יירוט ראשון לכיפת ברזל

"כיפת ברזל" הוכיחה את יעילותה - אך נחלה כישלון מסחרי בעולם. טל אנגלנדר
תכנון המערכת החל בשנת 2005. כיפת ברזל/טל אנגלנדר

אתם צריכים לדעת שהיום לפני חמש שנים יירטה מערכת כיפת ברזל רקטת גראד ראשונה שנורתה מרצועת עזה לעבר אשקלון. המערכת זיהתה את המיקום המדויק של נקודת השיגור וכך אפשרה לחיל האוויר לתקוף את החוליה המשגרת. תכנון מערכת כיפת ברזל, מערכת הגנתית ליירוט רקטות שפותחה ומיוצרת בישראל, החל בשנת 2005, ובשנת 2011 נכנסה המערכת לפעילות. המערכת הצליחה להוכיח את עצמה במבצעים האחרונים בישראל, ובמיוחד במבצע צוק איתן.

יום הבריאות העולמי

סוכרת. ShutterStock
השנה היום בסימן מניעה וטיפול בסכרת. חולה סכרת/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציין ארגון הבריאות העולמי של האו"ם את יום הבריאות העולמי. מאז 1984, עת נערכה העצרת הראשונה של הארגון, מציינים מידי שנה ב-7 באפריל את יום הבריאות העולמי שמסמל את היווסדות הארגון. מדובר בהזדמנות להעלאת המודעות לקיומו של ארגון הבריאות העולמי ולפעילותו. בכל שנה מתקיים היום בסימן מחלה או תופעה שחשוב לציין. השנה, יום הבריאות העולמי הוא בסימן מחלת הסכרת. מדובר בתופעה הולכת ומתרחבת, בעיקר במדינות מתפתחות, ועל כן מדגיש הארגון במיוחד ביום זה את הצורך במניעה וטיפול במחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully