וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר את הגבול? כך גרם הבחור הזה לחברתו לבכות ועיצבן גולשים

11.4.2016 / 8:41

בראד הולמס הוא כוכב רשת שאוהב למתוח אנשים, ובעיקר את חברתו המסכנה. בתעלול האחרון שלו הוא ארז את בגדיו ועזב אותה, כשהיא ממררת בבכי, בטענה שהתאהב באחרת. התיעוד של בת הזוג השבורה הצליח להרגיז את הגולשים, שטענו שהוא פשוט רשע

Brad Holmes

אלפי גולשים התעצבנו על חובב המתיחות האינטרנטי ש"לקח דברים רחוק מדי", לאחר שעזב את חברתו הבוכיה בטענה שפגש מישהי אחרת. בראד הולמס, בן 24 מסאות'המפטון, בריטניה פגע בחברתו ג'ני דייויס, 22 בתעלול אכזרי שזכה ליותר ממיליון צפיות בפייסבוק.

הוידאו נפתח בג'יני נכנסת לחדר השינה של הזוג ורואה את בן זוגה מפנה את חפציו לשקי אשפה גדולים. המומה מהסיטואציה היא שואלת מה הוא עושה והוא עונה: "אני עובר לאמא שלי לכמה זמן". ג'ני המסכנה מתעקשת להבין מה קרה ואפילו מחבקת את החבר האכזרי, ששומר על הבעה רצינית ולא מסגירה. בראד אף אומר לה שהוא פגש מישהי אחרת והוא צריך לחשוב על דברים.

מישהו עובד על חברה שלו שהם נפרדים. יוטיוב, צילום מסך
ג'ני מנסה להבין למה בראד עוזב אותה./צילום מסך, יוטיוב

"איך פגשת מישהי אחרת? אתה כל הזמן איתי", אומרת ג'ני. בראד מצחקק וג'ני מתעצבנת אפילו יותר, בטוחה שהוא צוחק עליה. בשלב זה בראד מחליט לספר לחברתו על המתיחה וכצפוי היא מתעצבנת ואף דוחפת אותו לרצפה.

זו לא הפעם הראשונה שג'ני נופלת קורבן לאחד התעלולים המרושעים של בן זוגה. ביום האהבה בפברואר האחרון הוא כרע על ברך אחת, למרבה התרגשותה של ג'ני, אבל בסוף ביקש ספל תה. בתגובה היא היא חיכתה לרגע המתאים כדי לנקום בו וסיפרה לו שהיא בהריון רק כדי לבשר לו אחר כך ש"סתאאאאאם...".

הפעם מרבית הגולשים לא מצאו את המתיחה כמצחיקה ויותר מ-6,000 תגובות טענו שבראד הגזים לחלוטין. "מה מצחיק בלגרום לחברה שלך לבכות ולשבור לה את הלב?", כתבה גולשת אחת ואחרת הוסיפה: "להפוך את הרגשות של חברה שלך לבדיחה זה מזעזע. תתבייש בעצמך".

עוד באותו נושא

זמן לנקמה: הגבר ששבר לחברתו את הלב ביום האהבה משלם על כך ביוקר

לכתבה המלאה
מישהו עובד על חברה שלו שהם נפרדים. יוטיוב, צילום מסך
ג'ני ובראד בימים מאושרים יותר./צילום מסך, יוטיוב

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully