וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר בן 18 מכה פקח עירוני באגרופים - ונעצר באיומי אקדח טייזר

5.4.2016 / 10:22

הצעיר נתפס בעת שחצה באור אדום בנס ציונה, סירב להזדהות והחל להכות את הפקח עד שהפילו. כשהצליח לקום, התיז עליו האחרון גז מדמיע, שלף את אקדחו ואיים עליו: "אם תזוז תקבל כדור בראש". מעצרו הוארך ביום

צילום: דיווחי הפרלמנט, עריכה: גדי וינסטוק

צעיר בן 18 חצה את הכביש באור אדום בנס ציונה, נתפס בידי פקח עירוני, הכה אותו באגרופים ונעצר ככל הנראה באיומי אקדח – כך עולה מתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS ממתחם הקניותר בעיר. בסרטון, שצולם אתמול (שני), מתועד הפקח מוציא גז פלפל על מנת לעצור את הצעיר, שסירב להזדהות והחל להכות את הפקח ולבעוט בו עד שהפילו על הרצפה. כשהצליח לקום, התיז הפקח גז מדמיע לעבר עיני הצעיר, הורה לו להתיישב על הרצפה ואמר לו "שב על הרצפה או שאני יורה, אם תזוז תקבל כדור בראש".

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של בן ה-18 ביום. עו"ד בני בן נתן, המייצג את הצעיר, אמר: "הפקח איים על הצעיר בנשק ללא כל סיבה והצדקה, ולאחר מכן המשיך והתיז עליו גז פלפל. הצעיר טוען כי פעל מתוך תחושת סכנה לאחר שהותקף על ידי הפקח".

תושבי נס ציונה שהיו באזור בעת התקרית סיפרו כי העובדה שהפקח איים על הנער עם מה שנראה כנשק הפחידה רבים מהם. "התושבים פחדו שהוא הוציא נשק וכיוון לילד, הם התקשרו למשטרה ואמרו שיש שוטר שמאיים על ילד. נהייתה מהומה בנס ציונה", אמרו. לאחר שהגיעה ניידת גיבוי שהזעיק הפקח העירוני, נעצר הצעיר ונלקח לתחנת המשטרה בעיר.

לטענת הנער, הפקח עצר אותו כי הסתכל בטלפון הנייד שלו, לא ראה שהרמזור במעבר החצייה אדום – ועבר את הכביש. הפקח מסר בתגובה: "צעיר עבר במעבר להולכי רגל באדום ולא רצה להזדהות ולא שום דבר. הוא החל בסדרה של אגרופים כלפיי".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי מדובר בפקח עירוני ולא של המשטרה. "האירוע התרחש כאשר צעיר בן 18 חצה את הכביש באור אדום ונהגת שהיתה במקום העירה לו. הצעיר בתגובה קילל את הנהגת, ופקח עירייה שהיה לבדו בניידת שיטור עירוני העיר לו והחשוד הכה אותו. פקח העירייה ריסס את החשוד בגז פלפל והזעיק משטרה שעכבה את הצעיר לחקירה. החשוד נעצר ויובא היום בפני שופט".

עוד בוואלה! NEWS:
מת אחד הניצולים הבודדים מסוביבור, שהעיד במשפט דמיאניוק, בגיל 95
הגינקולוג שנעצר בחשד לעבירות מין במטופלת - נעצר שוב
מסתמן: החשודים בלינץ' בבאר שבע יגיעו להסדר טיעון עם הפרקליטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully