וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר הדוקרת מראש העין הוארך בשישה ימים; תישלח לבדיקה פסיכיאטרית

4.4.2016 / 14:52

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרה של תושבת כפר קאסם בת ה-23, שלפי החשד ביצעה פיגוע דקירה בעיר הסמוכה אתמול. זאת על אף דרישת שב"כ להאריך את מעצרה ב-15 יום

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) בשישה ימים את מעצרה של תושבת כפר קאסם בת ה-23 שלפי החשד ביצעה אתמול פיגוע דקירה בראש העין. זאת על אף דרישת השב"כ להאריך את מעצרה ב-15 יום. לבקשת פרקליטה, היא תעבור גם בדיקה פסיכיאטרית.

באירוע הדקירה נפצעה אישה כבת 30 באורח קל בידיה ופונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. החשודה נעצרה על ידי המשטרה מיד לאחר השתלטות האזרחים עליה ובמשטרה עדיין בודקים אם מדובר באירוע על רקע לאומני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תושבים משתלטים על הדוקרת מכפר קאסם, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשודה בדקירה ומשפחתה מתגוררים בחמולה בבניין בן שלוש קומות באזור נטוש יחסית בפאתי כפר קאסם. בא-כוחה של החשודה, עו"ד איהב ג'לג'ולי, דחה בתוקף את הטענות כי מדובר בפיגוע. "עצם העובדה כי אין צו מניעה למפגש עם הלקוחה מאששת את העובדה שלא מדובר באירוע ביטחוני", אמר. "מדובר באישה ללא עבר פלילי אשר מנהלת חיים נורמטיביים. היא עובדת ומתפרנסת בכבוד. יש לה חברות ישראליות ואנחנו עדיין לא יודעים מה הרקע ועל כן מוקדם לקבוע אם האירוע הוא ביטחוני. לדבריו, "על פניו נראה כי מדובר באירוע פלילי גרידא".

איהב גלגול, בא כוחה, אמר: "מדובר בחשדות בלבד ולא בהגשת כתב אישום. המעשים המיוחסים לה לא נכונים ואני מטיל בהן דופי. מדובר בהחלטה נדירה מאחר וכשיש חשד שמדובר בפעולות ביטחוניות הארכת המעצר היא בדרך כלל ב-15 יום. אני ביקשתי בדיקה פסיכיאטרית ובית המשפט נענה לבקשתי מאחר שהצגתי בפניו סימפטומים שיש לה, כמו אי דיוק בזיכרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זירת פיגוע דקירה בראש העין. 3 באפריל 2016. ראובן קסטרו
זירת האירוע בראש העין, אתמול/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully