וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מתנצל: פרסום התמונה המביכה של אשתו של קרוז הייתה טעות

המועמד המוביל לייצוג המפלגה הרפובליקנית הביע חרטה על הציוץ שבו מוצגת היידי קרוז באופן לא-מחמיא. "אם הייתה לי אפשרות לעשות זאת שוב, לא הייתי עושה זאת", אמר. מדובר בהתנצלות נדירה מאדם שבעבר אמר כי מעולם לא ביקש מחילה מאלוהים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(טד קרוז נגד טראמפ: "אתה פחדן בכיין, עזוב את היידי במנוחה לעזאזל")

המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ, הודה בריאיון שפורסם היום (ראשון) בניו יורק טיימס כי טעה כשצייץ תמונה לא מחמיאה של אשתו של טד קרוז, היידי. "כן, זו הייתה טעות", אמר המועמד המוביל והוסיף: "אם הייתה לי אפשרות לעשות זאת שוב, לא הייתי עושה זאת".

פרסום התמונה הגיע בשיאו של חילופי עלבונות בין שני המועמדים, שהחל כאשר ארגון המתנגד לטראמפ פרסם מודעה שכללה תמונה של רעייתו של המיליארדר מלניה משנת 2000, כשהיא שוכבת עירומה. בתגובה, איל הנדל"ן איים "לחשוף סוד" על אשתו של הסנאטור מטקסס, שהכחיש כל קשר למודעה, וצייץ מחדש את התמונה המדוברת. קרוז הגיב באיפוק לפרסום ואמר: "דונלד, גברים אמיתיים לא תוקפים נשים. אשתך היא נפלאה והיידי היא אהבת חיי".

טראמפ אינו נוהג להביע חרטה על דבריו, כך שמדובר באירוע יוצא דופן. בעבר אף אמר כי מעולם לא ביקש מחילה מאלוהים, ובריאיון לרשת CNN בשלישי האחרון אמר כי ההתנצלות האחרונה שבה הוא יכול להיזכר הייתה בפני אמו, לאחר שהשתמש בשפה גסה.

תמונה מביכה של אשתו של טד קרוז, היידי, לצד תמונת אשתו של דונלד טראמפ, מלניה, שצייץ האחרון בטוויטר. טוויטר, אתר רשמי
"זו הייתה טעות". התמונה שפרסם טראמפ בחשבון הטוויטר שלו/אתר רשמי, טוויטר

הריאיון האחרון פורסם לאחר שבוע קשה לטראמפ, שבו ספג מכות קשות, בעיקר סביב התבטאויותיו הנוגעות להפלות. בריאיון לרשת MSNBC אמר כי נשים שבוחרות לסיים את הריונותיהן באופן בלתי-חוקי צריכות להיענש, זאת במידה שיוחלט לאסור על הפלות בכל רחבי המדינה.

עם זאת, מעט לאחר שפורסם הריאיון, טראמפ נסוג מהעמדה הנוקשה שהציג – ואמר כי על כל אחת מהמדינות בארצות הברית לטפל בנושא בעצמה. כמו כן, בהצהרה שפרסם טען המיליארדר כי באמירתו התכוון לרופאים שיהיו מוכנים לבצע את ההליך המסוכן באופן בלתי-חוקי - ולא לנשים שיעברו אותו.

בריאיון הנוכחי לניו יורק טיימס אמר כי מדובר היה בתשובה לשאלה היפותטית בלבד. "לא מדובר בחיים האמיתיים", אמר. "הועלה מצב היפותטי ומכאן באה התשובה". כמו כן, בריאיון שפורסם אתמול נשאל טראמפ אם לדעתו הפלה שווה לרצח. הוא סירב לענות אך אמר כי הוא "לא מתנגד" לטענה זו.

טראמפ באיפא"ק: "אעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים". רויטרס
התבטא נגד הפלות ועורר סערה. טראמפ/רויטרס

מכה נוספת למועמד המוביל הייתה האשמתו של מנהל הקמפיין שלו, קורי לבנדובסקי, בשימוש בכוח, לאחר שעיתונאית בשם מישל פילדס טענה שאחז בידה בחוזקה באירוע בחירות. לפי המשטרה, לבנדובסקי אחז בידה של פילדס באופן מכוון וגרם לפציעתה. טראמפ נשאל בריאיון לטיימס אם לא היה ראוי שלבדובסקי יתנצל על התקרית. "כן, אתה צודק", ענה למראיין והוסיף: "אך לפי הבנתי זה לא היה משנה דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully