וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרחיש האימים התממש: אחות מאיטליה חשודה ברצח מטופלים בבית חולים

1.4.2016 / 16:51

האחות, בת 55 שעובדת בבית חולים בטוסקנה, נעצרה לאחר שעלה החשד שגרמה בזדון למותם של 13 חולים באמצעות הזרקת מנות יתר של מדללי דם. המשטרה: "עדיין איננו יודעים מה המניע לרצח, אך היא סבלה מדיכאון"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

אחות איטלקייה בת 55 נעצרה השבוע בחשד לרצח של 13 מטופלים מבוגרים במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שבו עבדה, בעיר פיומבינו שבטוסקנה – כך הודיעה ביום חמישי המשטרה במדינה. "הרוצחת מבית החולים", כפי שכינתה אותה המשטרה, חשודה שהזריקה מנות קטלניות של תרופות מדללות דם לקורבנותיה.

מפקד המשטרה הצבאית במדינה, ג'נרו ריקרדי, מסר: "עדיין איננו יודעים אם יש מניע מסוים לרצח, אך ידוע כי החשודה סובלת מדיכאון". לדבריו, האחות קיבלה טיפול פסיכולוגי במשך שנים רבות.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
החייל החשוד בהריגת המחבל ישוחרר למעצר פתוח בבסיס
"איש משפחה נהדר": אשתו לשעבר של מנהיג דאעש על החיים בצל המסתורין
אפליה ופשעי שנאה: טרנסג'נדרים מתלוננים על התעללות מצד המערכת

אילוסטרציה. ShutterStock
"הרוצחת מבית החולים"/ShutterStock

האחות נעצרה ביום רביעי בלילה, כשחזרה מחופשה עם בעלה. המשטרה מסרה כי משפחות הקורבנות לא ידעו על האפשרות שיקיריהן נרצחו. שרת הבריאות ביאטריס לורנצין הבעיה זעזועה ובהצהרה מטעמה כינתה את הפרשה "מצמררת ומבעיתה". "זו לא הפעם הראשונה שבה התגלו אחיות כרוצחות סדרתיות", כתבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

החשודה - היחידה שעבדה בעת שנהרגו כל הקורבנות

עוד נמסר מהמשטרה כי 12 מהמטופלים נהרגו כתוצאה מדימום פנימי, ואחד מהם מדום לב. כל מקרי הרצח לכאורה אירעו בין 2014 ל-2015, על אף שעבדה בבית החולים שנים רבות לפני כן. משום כך, ככל הנראה, לא זוהתה כחשודה בתחילה. כשעלו החשדות נגד האחות באוקטובר של השנה שעברה, היא הועברה מהמחלקה לטיפול נמרץ. עם העברתה, צנח שיעור מקרי המוות במחלקה מ-20% ל-12% בלבד.

במערכת הדם של חלק מהקורבנות, גברים ונשים בגילאים 61 עד 88, נמצאה מנה גדולה פי עשרה מהמותר של מדלל הדם הפרין, על אף שכלל לא נרשם להם. ריקרדי מסר כי החשודה הייתה היחידה מצוות בית החולים שעבדה כשאירעו כל 13 מקרי המוות המשונים.

מוקדם יותר החודש הוטל מאסר עולם על אחות מהעיר רוונה לאחר שהורשעה ברצח מטופל באמצעות זריקת אשלגן. היא הגישה ערעור על פסק הדין, אך במקביל נחקרת בחשד לאחריות לעשרה מקרי מוות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully