וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתוסכלים ומבולבלים": חבריו לנשק של החייל מחברון ביקרו את משפחתו

30.3.2016 / 20:45

מפקד המחלקה של הלוחם שירה במחבל הפצוע ושניים מחבריו לפלוגה ביקרו את בני משפחתו בעודו במעצר. מקורב למשפחה סיפר כי הם אמרו כי לאחר שחרורם יספרו את שאירע במקום מנקודת מבטם

צילום מסך

מפקד המחלקה ושני חיילים מפלוגתו של החייל החשוד כי ירה למוות במחבל פצוע בחברון, ביקרו את משפחתו היום (רביעי) לאחר שאתמול הוארך מעצרו ביומיים בבית הדין הצבאי בקסטינה. במפגש, שארך כשעה וחצי, נכח גורם המקורב למשפחה וסיפר כי החיילים מתוסכלים, מבולבלים מהיחס לחברם ולא בטוחים כיצד להתנהל באירוע דומה אם יתרחש בעתיד. הוא הוסיף כי הם אמרו החיילים שלאחר שישתחררו, יספרו את שאירע במקום מנקודת מבטם.

בינתיים, סיפר כי הקצינים עורכים לחיילים שיחות מוטיבציה בימים אלה, כדי לחזק את רוחם. הבוקר, הורגשה המתיחות בעמדת גילבארט בחברון, מקום האירוע. הציר במחסום נחסם לחלוטין על מנת להדק את האבטחה, ורק בעלי אישורים מתאימים יכולים לעבור במקום לאחר בדיקה ביטחונית.

עוד בנושא:
הרמטכ"ל: "נגבה חייל שישגה, אך נמצה את הדין עם מי שחורג מערכינו"
"ראיות לכאן ולכאן": מעצר החייל שירה במחבל הפצוע הוארך ביומיים
התובע הצבאי: החייל ירה במחבל במחבל במכוון וללא צורך מבצעי

החייל שירה למוות במחבל בחברון. בית הדין הצבאי בקסטינה. 29 במרץ 2016. לירון מולדובן
החייל מובא לבית הדין הצבאי בקסטינה ביום שלישי/לירון מולדובן

הבוקר, הפיץ הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט איגרת מיוחדת בעקבות הפרשה, תחת הכותרת "מגנים על הבית – שומרים על טוהר הנשק". באיגרת פנה איזנקוט לחיילי צה"ל ולמפקדיהם והדגיש כי צה"ל לא יתפשר על ערכיו. "נוסיף לתת גיבוי לכל חייל שישגה בלהט הקרב, מול אויב המסכן חיי אזרחים וחיילים. עם זאת, לא נהסס למצות את הדין עם חיילים ומפקדים שיחרגו מאמות המידה המבצעיות והמוסריות שעל פיהן אנו פועלים", כתב הרמטכ"ל. "השמירה על רוח צה"ל ועל ערכיו אינה זכות אלא חובה, כדי לשמר את צה"ל כצבא העם במדינה יהודית ודמוקרטית".

בשם סנגוריו של החייל החשוד, מסר עו"ד בנימין מלכא תגובה לאיגרת הרמטכ"ל: "אנו מאמינים בצה"ל כצבא מוסרי, ערכי ומקצועי. עם זאת, אין דבריו של ראש המטה הכללי סותרים את המקרה שלפנינו, שכן הלוחם פעל כמצופה מלוחם בסיטואציה קרבית ועשה כל שלאל ידו כדי להגן על שלומם וביטחונם של הסובבים, וכן על שלומו וביטחונו שלו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפגנת תמיכה בחייל החשוד ברצח בחברון בקסטינה. לירון מולדובן
הפגנה מול בית הדין בעת הארכת מעצרו של החייל/לירון מולדובן
  • עוד באותו נושא:
  • חברון
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully