וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר הפיגועים בבריסל: סערה סביב השער החדש של "שרלי הבדו"

העיתון הסאטירי חשף את שער הגיליון שיצא מחר לדוכנים, שבו נראה הזמר סטרומאה על רקע דגל בלגיה, שואל "אבא, איפה אתה?", וחלקי גופות עונים לו: "כאן, כאן וגם שם". עיתונאי בלגי: "אנחנו לא יכולים לירות להם כדור בראש, כבר עשו את זה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

שבוע לאחר מתקפת הטרור המשולבת בבריסל, שהביאה למותם של 35 בני אדם, העיתון הסאטירי הצרפתי "שרלי הבדו" פרסם היום (שלישי) את שער הגיליון החדש, שיצא לאור מחר. בשער נראית קריקטורה של הזמר הבלגי סטרומאה, על רקע דגל בלגיה. דמותו של הזמר קוראת "אבא, איפה אתה?", כמילות שירו הידוע, וסביבו איורים של חלקי גופות העונים "כאן", "כאן", "שם", "וגם פה".

חשיפת השער השנוי במחלוקת לא עברה בשתיקה – ורבים לא חששו להזכיר את מתקפת הטרור הקטלנית שאירעה לפני כשנה במשרדי "שרלי הבדו" בפריז. כך, למשל, העיתונאי הבלגי פיליפ לוסון הגיב: "'להיות שרלי' משמעו להגן על חופש הביטוי, להפגין אמפתיה לקורבנות המתקפות, ולא בהכרח לאהוב את הכותרות הראשיות".

עוד בוואלה! NEWS:
בלגיה פרסמה תיעוד חדש מנמל התעופה: "המחבל בלבן" טרם נלכד
ונדליזם והצדעה במועל יד: מאות פעילי ימין קיצוני הפגינו בבריסל
בבלגיה מתקשים לחזור לשגרה: בוטלה "הצעדה נגד הפחד" בבריסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני בהלם מהשער החדש. סטרומאה ממש לא כזה לבן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוגו פוליאר, שדר רדיו, הגיב בקריקטורה משלו, שבה נכתב: "איך להגיב בהומור לשער של 'שרלי הבדו' על המתקפות בבלגיה? אה... אנחנו לא יכולים לירות להם כדור בראש, כבר עשו את זה!". עיתונאית רשת RTBF, אורור פיינוואה, ביקשה להבהיר: "אני בהלם מהשער החדש. סטרומאה ממש לא כזה לבן".

בתוך כך, שדה התעופה הבינלאומי של בריסל, שבו התפוצצו ביום שלישי האחרון שני מחבלים מתאבדים, נפתח היום לראשונה, והוקם בו אזור "צ'ק-אין" זמני, במקום המתחם שנפגע במתקפה. "מה שאנחנו עושים היום זה מבחן, לראות אם כל ההליכים פועלים כראוי", מסרה דוברת מטעם שדה התעופה, שהבהירה כי גם בהמשך השבוע, שדה התעופה יפעל בלא יותר מ-20% מהיקף הפעילות השגרתי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

השיר המקורי של סטרומאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully